Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Час розгону автомобіля

Для визначення часу розгону автомобіля необхідно користуватися методом графічного інтегрування. Для цього відраховуються значення величин зворотних прискорень і заносяться у табл. 1.3, а потім будуються криві змін вказаних величин у залежності від швидкості руху (рис. 1.7), за допомогою яких можна визначити час розгону у будь-якому інтервалі швидкостей, наприклад від до визначається площею, обмежуваної відповідними ординатами, кривої величин зворотних прискорень та віссю абсцис, тобто

 

(1.37)

 

де - масштаб, в якому викладена величина ;

- масштаб, в якому відкладена швидкість .

Для будування залежності часу розгону від швидкості всю площу під кривою для кожної передачі розбивають вертикальними лініями на ділянки. Ширина кожної ділянки визначає величину інтервалу швидкості, в якому буде вироблятися визначення часу розгону.

Чим менше буде кожний з цих інтервалів, тим точніше можна побудувати криву часу розгону. Для практичних розрахунків вибирають інтервал швидкості рівним 5 км/г або 10 км/г в залежності від величини максимальної швидкості. Тоді час розгону визначиться сумою площ виділених площадок, тобто

сек. – час розгону автомобіля в інтервалі швидкостей від до ;

- час розгону автомобіля до швидкості .

сек. - час розгону автомобіля до швидкості .

При розгоні автомобіля з міста відлік ведеться від швидкості, яка відповідає мінімальній сталій частоті обертання колінчатого валу двигуна при повній подачі палива на першій (а для деяких вантажних автомобілів в добрих дорожніх умовах і максимальному прискоренні – на другій) передачі. У дійсності розгін автомобіля стає практично невідчутним вже при , а збільшення площі під кривою після досягнення цієї швидкості дуже малим. Тому час розгону визначається звичайно до швидкості на 5 – 10% менше максимальної. Результати розрахунків часу розгону до завданої швидкості розгону автомобіля заносяться в табл. 1.4 і зображаються графічно (рис. 1.8).

 

Таблиця 1.4

 

Швидкість розгону, км/г
Час розгону, сек.                        
Путь розгону, м                        

 

Час, необхідний для рухання автомобіля з міста і розгін у процесі включення зчеплення залежить від умов руху і досвідченості водія, може бути приблизно підраховано, якщо задатися середнім прискоренням розгону рівним 0,15 ÷ 0,25 м/сек2

 

,

 

де - швидкість, відповідна мінімальній частоті обертання колінчатого валу двигуна.

У розрахунку не враховано також час необхідний на переключення передач, котрий визначається умовами руху та досвідченістю водія і для коробок передач з синхронізатором орієнтовано складає 0,5 – 1,5 сек.

 

 


Читайте також:

  1. Аварія автомобіля
  2. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  3. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  4. Блок-фара автомобіля
  5. Буксирування автомобіля
  6. Буксирування автомобіля
  7. Вибір параметрів трансмісії автомобіля
  8. Вибір та обґрунтування параметрів трансмісії автомобіля.
  9. Видача автомобіля з ремонту
  10. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  11. Визначення навантаження на осі автомобіля
  12. Визначення основних масових параметрів автомобіля




Переглядів: 1046

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика розгону автомобіля | Путь розгону автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.