МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Циркуляційна система підігрівуЦя система має певні переваги: легкість обслуговування та ремонту, відсутність захаращення на днище танків, зниження часу на мийку і наступну очищення від твердих відкладень. Недоліком системи є нерівномірність прогрівання маси вантажу, і не завжди достатня інтенсивність прогріву. Через це цей спосіб підігріву отримав менше поширення, ніж трубний і як вказувалося, в основному застосовується на нефтенавалочніках і на танкерах з роздільним вантажний системою, тобто з одиничними танками, що обслуговуються зануреними насосами. У цьому випадку спрощується рішення задачі циркуляції вантажу через підігрівач: в якості циркуляційного може бути використаний вантажний насос. Два таких варіанти використання заглибних насосів показані на рис. 15 і 16.
Теплообмінники встановлюються або в подпалубних просторі і кріпляться знизу до палубі (рис. 15), або на палубі (рис. 16). В останньому випадку використаний варіант системи підігріву норвезької фірми «фрахт», в якій застосовані заглибні насоси фірми «Туні - Еурека». Для поліпшення всмоктування застиглих мас продукту зануреними вантажними насосами, що працюють в режимі циркуляційних без місцевого підігріву, встановлений другий приймач 5, розташований на висоті 1,0 - 1,5 м від днища танка. На цій висоті розташовано «ядро» незастившей маси вантажу. Приймач 5 має у верхній частині запірний клапан з надлишковою плавучістю. Коли насос працює як циркуляційний, паркан вантажу провадиться через верхній приймач. У період роботи заглибних насосів у режимі вантажних верхній приймач на наприкінці вивантаження закривається осідають клапаном, і всмоктування вантажу провадиться через нижній приймач.
Якщо танкер універсальний або спроектований для роботи в північних широтах, на ньому передбачається система підігріву в танках ізольованого баласту. Її призначення - запобігти утворенню льоду або крижаній шуги в танках, і таким чином забезпечити надійну роботу баластної системи. Істотний підігрів води не передбачається, тому підігрівачі в баластних танках мають значно меншу поверхню нагріву, ніж у вантажних.
Читайте також:
|
||||||||||||
|