Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст лекційного курсу

Таблиця 1.1 – Зміст лекційного курсу

Тиж-день № теми Тема і зміст лекційного курсу Обсяг, год Л-ра
              13                             Вступ. Значення автоматизації в розвитку нафтової і газової промисловості. Роль автоматизації в охороні навколишнього довкілля. Основні поняття і визначення автоматики. Загальна схема автоматизованого управління нафтогазовими процесами. Характеристика автоматичних систем. Способи опису автоматичних систем. Диференціальні рівняння. Передаваль-на функція об’єкта. Типові динамічні ланки. Класифікація типових динамічних ланок. Амплітудно-фазо-частотні характе-ристики. Структурні схеми автоматичних систем керування з’єднання ланок (послідовне, паралельне, зустрічно-паралельне). Стійкість АСК, критерії стійкості(Гурвіца, Михайлова, Найквіста). Синтез лінійних систем керування. Закони регулювання (П, ПІ, ПІД, ПД). Показники якості регулювання. Вибір регулятора і визначення параметрів налаштування регуляторів. Позначення засобів автоматизації на схемах згідно ГОСТ.21.404 – 85. Реалізація систем регулювання технологічними параметрами згідно ГОСТ 21.404 – 85 Технічні засоби АСУ ТП. Керуючі мікро-ЕОМ, мікропроцесори і контролери для керування нафтогазовою промисловістю. Автоматизовані системи керування технологічним процесом буріння. Система контролю і управління процесами буріння СКУБ – 1М, 2М. Регулятори подачі долота.                       2, 4, 5   1, 2, 7   1, 2   1, 2   1,2,6,7       1, 2, 10     3,4,5,6,8  
Автоматизовані системи управління технологічними процесами видобутку нафти і газу. Автоматизовані установки збору, підготовки товарної нафти, осушка газу. 6, 9

Всього: 18 год.

 

1.2.2. Зміст лабораторних занять (гр. НСр-00-1,НБс-00-2, ВНГм-00-3, ВНГо-00-4)

Таблиця 1.2 – Зміст лабораторних занять

Тиж-день № теми Тема і зміст лабораторних робіт Обсяг, год Л-ра
1–5   7–9   11–13   15–17           Аналіз і синтез автоматичних систем керування Дослідження роботи одноконтур-ної системи регулювання Вивчення структури каналів вимірювання АСУ ТП на прикладі системи контролю і керування буріння (СКУБ-1М). Автоматична система контролю загазованості приміщень (газоаналізатор).         М8, 9   М10   М7     М6

 

Всього: 18 год.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. Мета вивчення курсу.
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета викладання предмету | Система оцінки знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.