Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад № 1

Побудувати амплітудно-фазову характеристику (АФХ) розімкнутої системи і визначити якісні показники системи: запас за модулем і фазою. Побудувати амплітудно-частотну характеристику (АЧХ) замкнутої системи і визначити показник коливальності. Зробити висновок.

Вихідні дані:

; ;

 

 

.

Розв’язок. Ланки і з¢єднані послідовно, отже:

 

.

Знаходимо передавальну функцію розімкнутої системи: .

Побудуємо АФХ розімкнутої системи, для цього зробимо заміну . Запишемо АФХ розімкнутої системи і виділимо її дійсну та уявну частини:

Змінюємо частоту від 0 до ∞ і будуємо АФХ розімкнутої системи:

Рисунок 1 – АФХ розімкнутої системи

Запас стійкості за модулем ΔА 0,7; запас стійкості за фазою Δφ 72о.

Оскільки нормативні значення ΔА і Δφ складають відповідно: ΔА ³ 0,5¸ 0,6 і

Δφ ³ 30 о ¸ 60 о, то замкнута система має добрі показники якості.

Визначимо передавальну функцію і АЧХ замкнутого контуру :

; .

Змінюємо від “0” до “10” і будуємо АЧХ замкнутої системи (рисунок 2).

Рисунок 2 – АЧХ замкнутої системи

Показник коливальності:

Нормативний показник коливальності М=1,1 – 1,5. Отже, перехідний процес коливний затухаючий і має не дуже добрий показник коливальності.

 

 


Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Базові та прикладні класифікації
  6. В Додатку до диплома (приклад)
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  10. Визначення і приклади
  11. Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
  12. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елементи аналізу якості процесу регулювання | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.