МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 3. Етапи розробки експертних систем1. Вибір проблеми і формування колективу розробників експертної системи. 2. Розробка і доробка прототипної системи. 3. Післярозробні етапи. 4. Визначити дані і знання. 5. Визначити сприйняття інформації.
Завдання для самостійної роботи 1. Схарактеризувати ідентифікацію проблеми. 2. Проаналізувати формування знань. 3. Схарактеризувати структурування і концептуалізацію знань. 4. Проаналізувати формалізацію концепції предметної області. 5. Визначити стиковку системи з іншими програмними засобами конкретного комп’ютера. Навчання користувачів. 6. Схарактеризувати підтримку системи. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2] ТЕМА 4. Теоретичні аспекти одержання знань Завдання для самостійної роботи 1. Визначити психологічний аспект одержання знань. 2. Проаналізувати лінгвістичний аспект одержання знань. 3. Назвати гносеологічний аспект одержання знань. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2] ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Подання і одержання знань в експертних системах ТЕМА 5. Семантична репрезентація знань Завдання для самостійної роботи 1. Схарактеризувати перехресні класифікації. 2. Визначити типовість понять. 3. Схарактеризувати образну репрезентацію. 4. Визначити сприйняття інформації. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
ТЕМА 6. Методи одержання знань Завдання для самостійної роботи 1. Проаналізувати класифікацію методів: комунікативні (пасивні, активні), текстологічні. 2. Схарактеризувати ланцюги міркувань. 3. Визначити експертні ігри. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
ТЕМА 7. Методологія структурування знань 1. Семіотика: синтаксис, семантика, прагматика. 2. Етапи структурування знань. 3. Моделі подання знань. 4. Схарактеризувати перехресні класифікації. 5. Назвати інтерактивне набуття знань.
Завдання для самостійної роботи 1. Дати визначення вхідних і вихідних даних. 2. Проаналізувати укладання словника термінів. 3. Визначити виявлення об’єктів, понять і їхніх атрибутів. 4. Визначити виявлення зв’язків між поняттями. 5. Схарактеризувати виділення метапонять і деталізація понять. 6. Проаналізувати побудову піраміди знань. 7. Дати визначення відношень. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
ТЕМА 8. Машинно-орієнтоване набуття і формування знань Завдання для самостійної роботи 1. Проаналізувати перелічувальну й елімінативну індукції. 2. Визначити зворотню дедукцію. 3. Схарактеризувати автоматичне формування знань. 4. Назвати інтерактивне набуття знань. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
Читайте також:
|
||||||||
|