Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета виробничо-технологічної практики

Міністерство освіти і науки України

Київський технікум електронних приладів

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заст. директора з навчальної роботи

 

_______________Корнієнко М.М.

 

«____»______________201_ р.

 

ВИРОБНИЧО-ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА

методичні вказівки для спеціальності

«Розробка програмного забезпечення»

 

Навчальна програмам розглянута і затверджена на засіданні предметно-методичної комісії інформатики та програмування

 

протокол №___ від "___" ___________20__ року

Голова комісії _____________ / Проскура С.Л./

 

 


Збірник методичних вказівок до виробничо-технологічної практики для студентів денного відділення спеціальності «Розробка програмного забезпечення» розглянуто на засіданні засіданні предметно-методичної комісії інформатики та програмування та рекомендовано для використання у навчальному процесі.


 

Зміст

 

Вступ 4

1 Загальні положення 4

1.1 Мета виробничо-технологічної практики 4

Зміст виробничо-технологічної практики 5

1.3Зміст індивідуального завдання 6

1.4 Заняття та екскурсії під час практики 7

1.5 Організація і керівництво практикою. Форми та методи контролю 7

1.6 Вимоги до звіту 8

1.7 Підведення підсумків практики 9

2 Структура звіту з практики 9

Оформлення звіту 10

Загальні вимоги до оформлення звіту 10

3.2 Оформлення розділу «Опис підприємства» 11

3.3 Оформлення розділу «Опис предметної області, що
підлягає автоматизації» 16

3.4 Оформлення розділу «Створення постанови завдання
предметної області, що підлягає автоматизації» 17

3.5 Оформлення розділу «Програмування» 19

Список літератури 20

Додаток А Приклад договору 21

Додаток Б Індивідуальне завдання з виробничо-технологічної практики 23

Додаток В Порядок ведення та оформлення щоденника з
виробничо-технологічної практики 24

Додаток Г Приклад оформлення титульної сторінки звіту з
виробничо-технологічної практики 26


Вступ

 

Методичні вказівки визначають основні напрямки в проходженні виробничо-технологічної практики студентами спеціальності «Розробка програмного забезпечення», а також вимоги до тематики виробничо-технологічної практики, її змісту, обсягу та структури звіту з практики.

 

Загальні положення

Мета виробничо-технологічної практики

 

Метою та завданням практики є отримання професійного досвіду роботи в межах задач, які будуть поставлені на реальному об’єкті господарювання.

Під час проходження виробничо-технологічної практики студенти навчаються працювати в реальних умовах, а саме: навчаються працювати в колективі; вчаться розробляти специфікації вимог користувачів; розробляти алгоритми та структури даних для програмних продуктів, використовувати засоби візуального програмування. Беруть участь у проектуванні та реалізації баз даних; використовують можливості апаратного забезпечення, можливості операційних систем, можливості офісних і мережевих програмних систем.

В процесі виконання виробничо-технологічної практики студенти повинні:

- узагальнити, закріпити та поглибити знання, отримані під час навчання в технікумі, використати їх для обґрунтованого прийняття проектних рішень;

- ознайомитись з методикою та практично закріпити навички комплексної розробки інформаційних систем в цілому та їх базових компонентів: програмного, інформаційного, математичного та технічного забезпечень.

- придбати досвід в оформленні відповідної проектної документації та складанні звіту.

 

 


Читайте також:

  1. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  2. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  3. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  4. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  5. Бази ВИРОБНИЧОЇ практики та робочі місця
  6. БАЗИ ПРАКТИКИ ТА СТАЖУВАННЯ
  7. Бази практики, робочі місця і бюджет часу
  8. Безпосередні керівники практики зобов’язані
  9. В процесі педагогічної практики
  10. Вимоги до оформлення звіту з ВИРОБНИЧОЇ практики
  11. Виробничої практики
  12. Відгук осіб, які перевіряли проходження практики




Переглядів: 4198

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНДИВІДУАЛЬНЕ | Зміст виробничо-технологічної практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.