МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зміст виробничо-технологічної практики
Зразковий зміст виробничо-технологічної практики: – загальне знайомство з підприємством. Вивчення інструктажу з техніки безпеки та пожежної безпеки; – виробничі екскурсії. Знайомство з функціями окремих підрозділів підприємства. Вивчення функцій відділу програмування; – вивчення структури комп’ютерної мережі підприємства; – аналіз апаратного і програмного забезпечення, що використовуються організацією; – вивчення складу і структури конкретного відділу, служби, що являється безпосереднім об’єктом практики, а також посадових інструкцій; – вивчення використовуваних на підприємстві систем передачі і обробки даних, включаючи апаратне і програмне забезпечення; – виконання обов’язків дублеру середньої ланки інженерно-технічного персоналу. Безпосередня участь в процесі забезпечення функціонування інформаційної системи: інсталяція апаратних компонентів та програмних засобів, оптимізація процесу передачі та обробки інформації, експлуатація програмних засобів; – вивчення предметної області, що підлягає автоматизації; – вивчення обсягів інформації, її структури і схеми вводу, методи контролю, порядку обробки і збереження; – створення постанови завдання предметної області, що підлягає автоматизації; – вибір середовища розробки та функціонування програмного продукту; – проектування інтерфейсу користувача; – створення головного модуля програми. Для виробничо-технологічної практики основним завданням є оволодіння навичками роботи в колективі програмістів в реальних умовах виробництва, а також збір інформації для дипломного проектування, підготовка матеріалів до виконання дипломного проектування. З огляду на те, що завдання на виробничо-технологічну практику максимально наближені до виробництва, то практиканти, як правило, виконують обов’язки інженера-програміста та вирішують реальні виробничі задачі. Найпоширенішими завданнями до виробничо-технологічної практики є розробка додатку для забезпечення автоматизації певного інформаційного процесу підприємства – бази практики.
Читайте також:
|
||||||||
|