Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст виробничо-технологічної практики

 

Зразковий зміст виробничо-технологічної практики:

– загальне знайомство з підприємством. Вивчення інструктажу з техніки безпеки та пожежної безпеки;

– виробничі екскурсії. Знайомство з функціями окремих підрозділів підприємства. Вивчення функцій відділу програмування;

– вивчення структури комп’ютерної мережі підприємства;

– аналіз апаратного і програмного забезпечення, що використовуються організацією;

– вивчення складу і структури конкретного відділу, служби, що являється безпосереднім об’єктом практики, а також посадових інструкцій;

– вивчення використовуваних на підприємстві систем передачі і обробки даних, включаючи апаратне і програмне забезпечення;

– виконання обов’язків дублеру середньої ланки інженерно-технічного персоналу. Безпосередня участь в процесі забезпечення функціонування інформаційної системи: інсталяція апаратних компонентів та програмних засобів, оптимізація процесу передачі та обробки інформації, експлуатація програмних засобів;

– вивчення предметної області, що підлягає автоматизації;

– вивчення обсягів інформації, її структури і схеми вводу, методи контролю, порядку обробки і збереження;

– створення постанови завдання предметної області, що підлягає автоматизації;

– вибір середовища розробки та функціонування програмного продукту;

– проектування інтерфейсу користувача;

– створення головного модуля програми.

Для виробничо-технологічної практики основним завданням є оволодіння навичками роботи в колективі програмістів в реальних умовах виробництва, а також збір інформації для дипломного проектування, підготовка матеріалів до виконання дипломного проектування. З огляду на те, що завдання на виробничо-технологічну практику максимально наближені до виробництва, то практиканти, як правило, виконують обов’язки інженера-програміста та вирішують реальні виробничі задачі. Найпоширенішими завданнями до виробничо-технологічної практики є розробка додатку для забезпечення автоматизації певного інформаційного процесу підприємства – бази практики.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета виробничо-технологічної практики | Зміст індивідуального завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.