МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зміст індивідуального завдання
Виконання індивідуальних завдань активізує діяльність студентів, розширює їх світогляд, підвищує ініціативу та надає проходженню практик більш конкретного і цілеспрямованого змісту. Зразковий перелік індивідуальних завдань на практику приведено далі. Зміст індивідуальних завдань конкретизується і уточнюється під час проходження практики керівниками від коледжу та бази практики. Приклади індивідуальних завдань на виробничо-технологічну практику: – Створення додатку «Розрахунок заробітної плати для невеликого приватного підприємства»; – Створення додатку «Облік матеріалів на складі»; – Автоматизована система «Облік засобів обчислювальної техніки»; – Автоматизація бухгалтерського обліку; – Розробка додатку «Відділ кадрів малого підприємства»; – Розробка системи захисту інформації; – Розробка пакетів прикладних програм автоматизації обліку господарської діяльнсті малих підприємств; – Розробка інтелектуальної навчаючої системи; – Розробка АРМу робітника планово-економічної служби підприємства; – Автоматизована система обліку руху товарів на складі малого підприємства; – Візуалізація графічних об’єктів; – WEB-сторінка організації; – Моделювання складних процесів та об’єктів; – Розробка мережного додатку; – Розробка архітектури «Клієнт-Сервер»; – Автоматизація документообігу; – Автоматизація обліку продажу товарів; – Автоматизація складського обліку; – Автоматизована система контролю виконання проектів; – Аналіз депозитного портфелю фізичних осіб; – Аналіз фінансової діяльності підприємства; – Діагностика несправностей схеми керування електроприводом; – Енергоконтроль на КС ТОВ«Енерготехпромавтоматика»; – Облік надання послуг комп'ютерного клубу; – Облік продажу та закупівлі товарів і продукції для сільсько–фермерського господарства; – Облік ресурсів локальної мережі; – Пошукова система «Обробка архіву проектів»; – Розробка WEB–сайтів; – Тестер знань на базі підручника «Електричні машини»; – Тест-оболонка для перевірки знань.
1.4 Заняття та екскурсії під час практики
Під час виробничо-технологічної практики студенти знайомляться з структурою підприємства та функціями його підрозділів, з інформаційними процесами на підприємстві під наглядом керівника від бази практики. Така екскурсія проводиться з метою надбання студентами повної уяви про базу практики, її структуру, взаємодію окремих підрозділів, діючу систему управління.
1.5 Організація і керівництво практикою. Форми та методи контролю
Заходи щодо організації виробничо-технологічної практики та контролю за їх проведенням: 1 Розробка пакету документів: – договір з підприємством на проведення практики (додаток А); – наказ директора технікуму про розподіл студентів за базами практики, в якому також призначаються керівники практики від коледжу; – наказ від керівників баз практики щодо порядку організації та проведення практики; – оформлення документів практики – лист-направлення, індивідуальне завдання (додаток Б); – забезпечення студентів зразками документів: робочих зошитів для відповідних коротких теоретичних записів; щоденників (додаток В); форма звіту з практики (додаток Г). 2 Надання консультацій щодо поточних питань практики та виконання дипломного проетування. 3 Проведення контролю за дотриманням графіку консультацій з дипломного проетування. 4 Проведення поточного та підсумкового контролю. 5 Регулярне відвідування баз практик для здійснення поточного контролю за порядком виконання програми практики та для забезпечення належного рівня професійної підготовки.
1.6 Вимоги до звіту
Звіт з виробничо-технологічної практики містить: – щоденник; – індивідуальне завдання до практики; – звіт з практики відповідно до індивідуального завдання; – текст програми; – відгук про проходження практики; 1.7 Підведення підсумків практики
Практика завершується складанням студентами заліку комісії, яка призначена головою ПЦК спеціальності. Диференційна оцінка за проходження практики враховується нарівні з іншими оцінками, які характеризують успішність студента. Результати складання заліків з практики заносяться в екзаменаційну відомість, проставляються в заліковій книжці та журналі обліку успішності.
Читайте також:
|
||||||||
|