Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів

 

Структура парку легкових автомобілів за останній час дуже змінилась. До недавнього часу найпоширенішими моделями легкових автомобілів, які знаходились у користуванні індивідуальних власників, були автомобілі ВАЗ, Москвич та ЗАЗ.

Таблиця 3.1 Структура парку легкових автомобілів.

  Завод виробник Розподіл автомобілів, %
1975 р.
Автомобільний завод ім. Ленінського комсомолу 21,6
Іжевський машинобудівний завод 9,9
Волжський автомобільний завод 34,0
Запорізький автомобільний завод 20,3
Горківський автомобільний завод 11,2
Інші 3,0

За останні роки парк власних легкових автомобілів України значно розширився за рахунок імпортних автомобілів, значна частина яких уже була в експлуатації. Тому при проектуванні СТОА можна використовувати структуру автомобільного парку легкових автомобілів, яка наведена в табл. 3.1.

Таблиця 3.2 Існуюча структура автомобільного парку легкових автомобілів.

Тип легкових автомобілів Доля автомобілі в,%
1. Особливо малого класу (робочий об'єм двигуна до 1,2 л)
2. Малого класу (робочий об'єм двигуна від 1,2 до 1,8 л)
3. Середнього класу (робочий об'єм двигуна від 1,8 до 3,5 л)

Тип СТОА (універсальна чи спеціалізована) визначається завданням на проектування або по прийнятій структурі автомобільного парку.

При виборі типу станції обслуговування із загальної кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА, визначається їх кількість по моделях або класах.

 

А.1.3. Середньорічний пробіг автомобілів

 

Середньорічний пробіг автомобілів, які знаходяться у власному користуванні може бути прийнятий в межах 8–12 тис. км. Аналіз використання легкових автомобілів на протязі року показує, що значна частина автомобілів (в першу чергу особливо малого класу) у зимовий період не експлуатується.

В таблиці 12 наведеш середні значення річних пробігів різних типів легкових автомобілів.

Таблиця 3.3 Середньорічний пробіг автомобілів

Тип легкових автомобілів Середній річний пробіг, тис. км
1. Особливо малого класу (робочий об'єм двигуна до 1,2 л) 6–7
2. Малого класу (робочий об'єм двигуна від 1,2 до 1,8 л) 12–14
3. Середнього класу (робочий об'єм двигуна від1,8 до 3,5 л) 10– 14

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  10. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 974

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік | А.1.4. Визначення кількості технічних впливів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.