Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Переведите предложения на русский язык, обращая внимание на подчёркнутые слова и словосочетания. Задайте вопросы к выделенным курсивом частям предложений.

1) The first non-Euclidean geometries arose in the exploration of disputing Euclid’s notoriousFifth Postulate. (1)

2) The proof of the Fifth Euclidean Postulate fueledthe argument that the parallel postulate should be a theorem. (1)

3) The 17th-18th century Italian geometerGirolamo Saccheri tried to prove Parallel Postulate using a reductio ad absurdum argument, but he stopped halfway. (2)

4) The honour to become the first non-Euclidean geometer was saved for Janos Bolyai and Nikolai Lobachevsky. (1)

5) Janos Bolyai and Nikolai Lobachevsky discovered thatlines curved toward each otherwhat is logically coherent and feasible alternative to Euclidean geometry, which asserts that the distance between any two lines is constant. (2)

6) Gauss and Adrien-Marie Legendre conducted experiments that led them to conclude that the sum of the angles of a triangle can be less than 180 degrees, but their attempts failed because of some reasons. (2)

7) Riemann constructed infinitely many possible non-Euclidean geometries and provided the logical foundation for elliptic geometry, which states that through a given point not on a given line, no parallel lines exist. (2)

8) Elliptic and, mainly, hyperbolic geometry were useful notably in Albert Einstein’s theory of general relativity. (1)

9) In order to grasp non-Euclidean geometry fully and do original work in it, one must have a good working knowledge in various fields of mathematics. (1)

10) Other examples of a non-Euclidean geometry include affine geometry, modern projective geometries, line geometry, algebraic geometry, enumerative geometry, taxicab geometry and so on. (1)

 

8. Опираясь на упражнения к тексту и сам текст, составьте по памяти 10-15 предложений по теме ²Non-Euclidian Geometry².

 

TEXT 9

THE HISTORY OF ARITHMETICS


Читайте також:

  1. Exercise 1. Вставьте пропущенные слова в нужной форме.
  2. Exercise 2. Преобразуйте предложения, употребив инфинитив в функции определения.
  3. Exercise 6. Переведите предложения.
  4. I. Почитайте и переведите текст
  5. I. Прочитайте и переведите текст
  6. I. Прочитайте и переведите текст.
  7. I. Прочитайте и переведите текст.
  8. I. Прочитайте и переведите текст.
  9. I. Прочитайте и переведите текст.
  10. III. АНАЛИЗ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
  11. III. Вопросы пакетов
  12. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соедините термин с его определением и графическим изображением. | Прочитайте текст и переведите его на русский язык. Сформулируйте определение арифметики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.