МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Я-концепціяЦей блок включає: Інтереси, Здібності, Цінності. Зверху знаходиться блок «Соціалізація дівчат», який здійснює прямий вплив на формування інтересів, здібностей і цінностей. Інтереси: - перш за все необхідно визначити все, чим ви цікавитеся; - одні інтереси серйозні і тривалі, інші нестійкі. Не всі ваші інтереси обов'язково будуть реалізовані у професійній діяльності. Деякі їх них пов'язані з сім'єю і хоббі. Здібності: - Ваша академічна успішність обмежує або навпаки підвишує рівень освіти, який ви можете досягти; - Ви повинні оцінити не тільки свої здібності, а й уміння, якими ви володієте.: Цінності: - Цінності - це наші позиції, які визначають наші вчинки і наші прагнення зайняти певне місце в суспільстві (статус, дружба, незалежність, безпека, влада і т.д.); - Ми повинні знайти для себе способи врівноважувати цінності, пов’язані з професійною діяльністю і сімейним життям. Збір інформації З правої сторони знаходиться блок - "Збір інформації", тобто що вам необхідно знати про потенційну сфері діяльності і праці. Вимоги: освіта, професійні вміння та навички, досвід, особистісні якості, необхідні для конкретної роботи. Винагороди: що ви збираєтеся отримати від даної роботи (статус, гроші, незалежність, престиж, безпека, задоволеність від допомоги іншим і т.д.). Цей блок повинен бути урівноважений з блоком "Я - концепція", тобто те, що у вас є і що ви хочете, має бути в рівновазі з тим, що від вас буде потрібно і що ви можете реально отримати. Перевірка реальністю Після того як ви зібрали інформацію про себе і про передбачувану діяльність, ця інформація потребує практичної перевірки. Вам необхідно знайти шляхи для порівняння своїх уявлень з реальністю. Для цього ви можете влаштуватися на літню роботу; або на роботу на неповний час; поговорити з людьми, які вже працюють у цій галузі; записатися на спеціальні курси. Ухвалення рішення Наступний крок - вирішити, чи дійсно це та робота, яку ви хочете і яка вам підходить. Якщо вам здається, що відповідь "ні", необхідно повторити весь процес спочатку. Якщо відповідь "так", то переходьте до наступного кроку. 6. Розробка плану Вам необхідно поставити мету і визначити стратегію і тактику для її досягнення.
Вправи для 2-го дня занять «Планування життєвого шляху і кар’єридля молоді» )
Читайте також:
|
||||||||
|