Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Я-концепція

Цей блок включає: Інтереси, Здібності, Цінності. Зверху знаходиться блок «Соціалізація дівчат», який здійснює прямий вплив на формування інтересів, здібностей і цінностей.

Інтереси:

- перш за все необхідно визначити все, чим ви цікавитеся;

- одні інтереси серйозні і тривалі, інші нестійкі. Не всі ваші інтереси обов'язково будуть реалізовані у професійній діяльності. Деякі їх них пов'язані з сім'єю і хоббі.

Здібності:

- Ваша академічна успішність обмежує або навпаки підвишує рівень освіти, який ви можете досягти;

- Ви повинні оцінити не тільки свої здібності, а й уміння, якими ви володієте.:

Цінності:

- Цінності - це наші позиції, які визначають наші вчинки і наші прагнення зайняти певне місце в суспільстві (статус, дружба, незалежність, безпека, влада і т.д.);

- Ми повинні знайти для себе способи врівноважувати цінності, пов’язані з професійною діяльністю і сімейним життям.

Збір інформації

З правої сторони знаходиться блок - "Збір інформації", тобто що вам необхідно знати про потенційну сфері діяльності і праці.

Вимоги: освіта, професійні вміння та навички, досвід, особистісні якості, необхідні для конкретної роботи.

Винагороди: що ви збираєтеся отримати від даної роботи (статус, гроші, незалежність, престиж, безпека, задоволеність від допомоги іншим і т.д.).

Цей блок повинен бути урівноважений з блоком "Я - концепція", тобто те, що у вас є і що ви хочете, має бути в рівновазі з тим, що від вас буде потрібно і що ви можете реально отримати.

Перевірка реальністю

Після того як ви зібрали інформацію про себе і про передбачувану діяльність, ця інформація потребує практичної перевірки. Вам необхідно знайти шляхи для порівняння своїх уявлень з реальністю. Для цього ви можете влаштуватися на літню роботу; або на роботу на неповний час; поговорити з людьми, які вже працюють у цій галузі; записатися на спеціальні курси.

Ухвалення рішення

Наступний крок - вирішити, чи дійсно це та робота, яку ви хочете і яка вам підходить. Якщо вам здається, що відповідь "ні", необхідно повторити весь процес спочатку. Якщо відповідь "так", то переходьте до наступного кроку.

6. Розробка плану

Вам необхідно поставити мету і визначити стратегію і тактику для її досягнення.

 

Вправи для 2-го дня занять

«Планування життєвого шляху і кар’єридля молоді»

)

 


Читайте також:

  1. Професійна Я-концепція
  2. Самосвідомість та «Я-концепція» особистості
  3. Таким чином, Я-концепція як базова складова самосвідомості, формуючись на основі психічних явищ, у подальшому регулює ними.
  4. Я-КОНЦЕПЦІЯ
  5. Я-концепція” як соціально-психологічний феномен
  6. Я-концепція»




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 16 | Прийняття рішень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.