Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як добре Ви справляєтеся зі своєю роботою?»

Інструкція

Нижченаведена анкета допоможе Вам уявити собі Вати стиль ро­боти, який Ви практикували дотепер. Самооцінка в балах:

0 - майже ніколи;

1 - іноді;

2 - часто;

3 - майже завжди.

Текст опитувальника

1. Я резервую на початку робочого дня час для підготовчої ро­боти, планування.

2. Я передоручаю усе, що може бути передоручено.

3. Я письмово фіксую завдання і цілі із зазначенням термінів їхньої реалізації.

4. Кожен офіційний документ я намагаюся обробляти за один раз і остаточно.

5. Щодня я складаю список поточних справ, упорядкований за пріоритетами. Найважливіші речі я роблю в першу чергу.

6. Свій робочий день я намагаюся за можливості звільнити від сторонніх телефонних переговорів, незапланованих відвіду­вачів і нарад, які скликають зненацька.

7. Своє денне завантаження я намагаюся розподілити відповідно до графіка моєї працездатності.

8. У моєму плані розподілу часу є «вікна», які дають можливість реагувати на актуальні проблеми.

9. Я намагаюся спрямувати свою активність таким чином, щоб у першу чергу концентруватися на «життєво важливих» проб­лемах.

10. Я вмію говорити «ні», коли на мій час хочуть претендувати інші, а мені необхідно виконати більш важливі справи.

Обробка та інтерпретація результатів

Якщо Ви тепер підсумуєте бали, набрані Вами в результаті пере­вірки вашого робочого стилю, то одержите такі результати:

0-15 балів:Ви не плануєте свій час і залежите від влади зовнішніх обставин. Деяких зі своїх цілей Ви досягаєте, якщо складаєте список пріоритетів і дотримуєтеся його.

16- 20 балів:Ви намагаєтеся оволодіти своїм часом, але не завжди досить послідовні, щоб маги успіх.

21- 25 балів:у Вас добрий самоменеджмент.

26- 30 балів:Ви можете бути зразком для кожного, хто хоче на­вчитися раціонально витрачати свій час. Дозвольте оточуючим Вас людям прилучитися до Вашого досвіду.

Якщо Ви набрали менше 20 балів,то це не має Вас бентежити. Просто Вам треба докласти свою енергію до усунення слабких місць. Це вже буде першим кроком на шляху до послідовного самоменедж­менту.

6.2. Методика «Самоменеджмент: аналіз використання часу»

Інструкція

Перший крок - складання інвентарного опису усіх видів діяльності, в яких Ви брали участь. Тут можуть стати в нагоді робочі таблиці -«Аналіз видів діяльності» та «Аналіз «денних перешкод».

Заповніть послідовно і без пропусків ці дві таблиці на прикладі трьох (або більше) типових днів на наступному тижні.

Тільки чесний аналіз, підкаже Вам, як конкретно поліпшити робо­чий стиль.

Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: ґендерні аспекти

Аналіз видів діяльності і витрат часу
№ з/п Вид діяльності, занять Інтервал часу (від - до) Тривалість (хв) А Б В г
1.              
2.              
3.              
4.              

Примітка.Спочатку не заповнюйте колонки, позначені А, Б, В і Г, Вони зна­добляться при заключному аналізі витрат часу.

Аналіз «денних перешкод»

№ з/п Пере­шкоди Інтервал часу (від - до) Трива­лість (хв) Телефонна розмова або відвідувачі Хто? Помітки (наприклад, причини «перешкод»)
1.            
2.            
3.            
4.            

Примітка.Заносите сюди всі «перешкоди», що порушують запланований або планомірно здійснюваний трудовий процес: телефонні розмови і (неочікувані) відвідувачі, час, витрачений на очікування тощо.

Фіксуйте усе, що відриває Вас від справи:

Н - начальник;

Ко - колега за професією;

П - підлеглий;

С - секретарка;

Кл - клієнт;

Пос - постачальник;

Р - родина;

Ін - інші.

При заповненні формуляра пам'ятайте про те, що записувати тре­ба не тільки зовнішні перешкоди, а й ті випадки, коли Ви самі пору­шуєте хід свого трудового процесу.

Обробка та інтерпретація результатів

Обробка даних таблиці «Аналіз видів діяльності і витрат часу»

Після того як Ви зробили облік своєї трудової активності за кілька типових робочих днів, перегляньте кожну з заповнених Вами таблиць і оцініть плин робочого дня за такою схемою.

1. Дайте оцінку кожної викопаної Вами роботі, виду діяльності за наступними критеріями:

А - Чи була робота необхідною? –Так

- Ні

Б - Чи були виправдані витрати часу?

–Так

- Ні

 

В - Чи було доцільним виконання роботи?

–Так

- Ні

 

Г — Чи був свідомо визначений часовий інтервал для виконання роботи? Занесіть відповіді, що відповідають кожному виду діяльності, н окрему колонку.

–Так

- Ні

2. Визначте загальну тривалість роботи відповідного дня


4. Проведіть розрахунки за наступними співвідношеннями:

Підрахуйте в кожній колонці тривалість робіт, у яких Ви дали відповідь «Ні»


 

Якщо з'ясовується, що більш ніж на 10% Ваша діяльність була не­обов'язковою, то це означає, що у Вас існують проблеми з передору­ченням справ (делегуванням) і з визначенням пріоритетів;

Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: ґендерні аспекти

Якщо в більш ніж 10% випадків витрати часу була занадто велики­ми, то Ви мусите зайнятися аналізом причин (технічні прийоми у ро­боті, концентрація, самодисципліна тощо);

Якщо в більш ніж 10% випадків виконання були недоцільним, то Вам необхідно надати увагу плануванню, організації, самоорганізації;


 

Якщо в більш ніж 10% випадків виконання були недоцільним, то Вам необхідно надати увагу плануванню, організації, самоорганізації;

Якщо більш ніж у 10% випадків момент виконання роботи був визначений спонтанно, то у Вас с проблеми з плануванням робочого часу (складання планів дня)

Обробка даних таблиці «Аналіз денних перешкод»

Спробуйте визначити чинники, що відволікають Вас і причини «перешкод».

Запитання для обробки даних:

• які «перешкоди» за Вашою оцінкою були найбільш високовар-
тісними?

• які телефонні дзвінки були марними?

• які відвідування були непотрібними?

• які телефонні розмови могли б бути коротшими або ефектив­нішими?

• які відвідування могли б бути коротшими чи ефективнішими? хто найчастіше і без позитивного результату відволікав Вас від справ?

• які термінові заходи Ви можете вжити, щоб примусити певного співробітника заходити до Вас не п'ять, а один раз на день з «блоком» питань?

• Запропонуйте співробітнику готуватися до розмови, наприклад, за допомогою «Плану співбесіди» у вигляді листка-пам'ятки. Тим са­мим Ви змусите його налаштуватися на чітку постановку питань і на­гадаєте йому про необхідність мати при собі відповідні документи.

Аналіз втрат часу

Розпізнайте і визначте у деталях за допомогою обох таблиць (аналі­зу видів діяльності і витрат часу й аналізу «денних перешкод») критичні моменти, шкідливі звички та найбільш часті помилки Вашого стилю.

За допомогою наступної анкети з 50 пунктів проаналізуйте робо­чий стиль, що практикувався Вами дотепер, і визначте, в яких сферах Ви гастс час, відповідаючи «так» або «ні».

Втрати часу при постановці мети

1. Чи маю я систематичний огляд усіх задач, що виникають у сфері моєї діяльності?

2. Чи достатньо чітко я уявляю взаємозв'язок моєї роботи з функціонуванням усієї організації?

3. Чи доводиться мені виконувати занадто багато різних справ?

4. Чи займаюся я занадто багатьма різними проблемами і спра­вами?

5. Чи керую я своїми підлеглими шляхом постановки конкрет­них цілей (цілеспрямований менеджмент)?

6. Чи працюю я регулярно над собою: чи розвиваю нові ідеї, чи розширюю навички?

Втрати часу при плануванні

7. Чи знаю я зразковий розподіл часу (у відсотковому співвідно­шенні), необхідний для виконання майбутніх справ?

8. Чи готовий я до можливих труднощів (криз) при виконанні ро­боти?

9. Чи резервую я час для непередбачених випадків чи криз пере­шкод?

10. Чи вживаю я належних заходів щодо перешкод, щоб не відволікатися від своєї роботи?

11. Чи здійснюю я занадто багато ділових візитів або службових відряджень?

12. 12.Чи записую я терміни, задачі й активність у щоденнику часу?


Читайте також:

  1. В /дуже добре/ 82-89 балів
  2. Волков Ю.Г., Добреньков В. І., Нечипуренко В. Н., Попів А.В.
  3. Грошові агрегативідрізняються насамперед своєю ліквідністю.
  4. Для транснаціональних корпорацій прямі іноземні інвестиції є найкращим способом управління і контролю за своєю діяльністю за кордоном.
  5. Добре, якщо туристи займаються в одній зі спортивних секцій – легкоатлетичній, лижній й т.д.
  6. Екзистенціалізм належить до тих напрямів, які відповідають на це питання: світ не розумний, він абсурдний за своєю природою.
  7. За своєю електропровідністю плазма наближається до провідників.
  8. За своєю спрямованістю ДЦП поділяються на економічні, наукові, науково-технічні, соціальні, національно-культурні, екологічні, оборонні, правоохоронні та ін.
  9. Здорова печінка добре
  10. Комп'ютерні ігри: добре чи погано?
  11. Міді, яка добре проводить тепло. Крім того, використовують повітряне радіаторне, водяне та масляне охолодження, конструкції трубок з анодом, що крутиться.
  12. Особливості ран, нанесених гострими предметами при заподіянні їх своєю і чужою рукою (при самогубствах і убивствах).




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика «Професійний стрес» | Втрати часу при прийнятті рішень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.