МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Як добре Ви справляєтеся зі своєю роботою?»Інструкція Нижченаведена анкета допоможе Вам уявити собі Вати стиль роботи, який Ви практикували дотепер. Самооцінка в балах: 0 - майже ніколи; 1 - іноді; 2 - часто; 3 - майже завжди. Текст опитувальника 1. Я резервую на початку робочого дня час для підготовчої роботи, планування. 2. Я передоручаю усе, що може бути передоручено. 3. Я письмово фіксую завдання і цілі із зазначенням термінів їхньої реалізації. 4. Кожен офіційний документ я намагаюся обробляти за один раз і остаточно. 5. Щодня я складаю список поточних справ, упорядкований за пріоритетами. Найважливіші речі я роблю в першу чергу. 6. Свій робочий день я намагаюся за можливості звільнити від сторонніх телефонних переговорів, незапланованих відвідувачів і нарад, які скликають зненацька. 7. Своє денне завантаження я намагаюся розподілити відповідно до графіка моєї працездатності. 8. У моєму плані розподілу часу є «вікна», які дають можливість реагувати на актуальні проблеми. 9. Я намагаюся спрямувати свою активність таким чином, щоб у першу чергу концентруватися на «життєво важливих» проблемах. 10. Я вмію говорити «ні», коли на мій час хочуть претендувати інші, а мені необхідно виконати більш важливі справи. Обробка та інтерпретація результатів Якщо Ви тепер підсумуєте бали, набрані Вами в результаті перевірки вашого робочого стилю, то одержите такі результати: 0-15 балів:Ви не плануєте свій час і залежите від влади зовнішніх обставин. Деяких зі своїх цілей Ви досягаєте, якщо складаєте список пріоритетів і дотримуєтеся його. 16- 20 балів:Ви намагаєтеся оволодіти своїм часом, але не завжди досить послідовні, щоб маги успіх. 21- 25 балів:у Вас добрий самоменеджмент. 26- 30 балів:Ви можете бути зразком для кожного, хто хоче навчитися раціонально витрачати свій час. Дозвольте оточуючим Вас людям прилучитися до Вашого досвіду. Якщо Ви набрали менше 20 балів,то це не має Вас бентежити. Просто Вам треба докласти свою енергію до усунення слабких місць. Це вже буде першим кроком на шляху до послідовного самоменеджменту. 6.2. Методика «Самоменеджмент: аналіз використання часу» Інструкція Перший крок - складання інвентарного опису усіх видів діяльності, в яких Ви брали участь. Тут можуть стати в нагоді робочі таблиці -«Аналіз видів діяльності» та «Аналіз «денних перешкод». Заповніть послідовно і без пропусків ці дві таблиці на прикладі трьох (або більше) типових днів на наступному тижні. Тільки чесний аналіз, підкаже Вам, як конкретно поліпшити робочий стиль. Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: ґендерні аспекти
Примітка.Спочатку не заповнюйте колонки, позначені А, Б, В і Г, Вони знадобляться при заключному аналізі витрат часу. Аналіз «денних перешкод»
Примітка.Заносите сюди всі «перешкоди», що порушують запланований або планомірно здійснюваний трудовий процес: телефонні розмови і (неочікувані) відвідувачі, час, витрачений на очікування тощо. Фіксуйте усе, що відриває Вас від справи: Н - начальник; Ко - колега за професією; П - підлеглий; С - секретарка; Кл - клієнт; Пос - постачальник; Р - родина; Ін - інші. При заповненні формуляра пам'ятайте про те, що записувати треба не тільки зовнішні перешкоди, а й ті випадки, коли Ви самі порушуєте хід свого трудового процесу. Обробка та інтерпретація результатів Обробка даних таблиці «Аналіз видів діяльності і витрат часу» Після того як Ви зробили облік своєї трудової активності за кілька типових робочих днів, перегляньте кожну з заповнених Вами таблиць і оцініть плин робочого дня за такою схемою. 1. Дайте оцінку кожної викопаної Вами роботі, виду діяльності за наступними критеріями: А - Чи була робота необхідною? –Так - Ні Б - Чи були виправдані витрати часу? –Так - Ні
В - Чи було доцільним виконання роботи? –Так - Ні
Г — Чи був свідомо визначений часовий інтервал для виконання роботи? Занесіть відповіді, що відповідають кожному виду діяльності, н окрему колонку. –Так - Ні 2. Визначте загальну тривалість роботи відповідного дня 4. Проведіть розрахунки за наступними співвідношеннями: Підрахуйте в кожній колонці тривалість робіт, у яких Ви дали відповідь «Ні»
Якщо з'ясовується, що більш ніж на 10% Ваша діяльність була необов'язковою, то це означає, що у Вас існують проблеми з передорученням справ (делегуванням) і з визначенням пріоритетів; Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: ґендерні аспекти Якщо в більш ніж 10% випадків витрати часу була занадто великими, то Ви мусите зайнятися аналізом причин (технічні прийоми у роботі, концентрація, самодисципліна тощо);
Якщо більш ніж у 10% випадків момент виконання роботи був визначений спонтанно, то у Вас с проблеми з плануванням робочого часу (складання планів дня) Обробка даних таблиці «Аналіз денних перешкод» Спробуйте визначити чинники, що відволікають Вас і причини «перешкод». Запитання для обробки даних: • які «перешкоди» за Вашою оцінкою були найбільш високовар- • які телефонні дзвінки були марними? • які відвідування були непотрібними? • які телефонні розмови могли б бути коротшими або ефективнішими? • які відвідування могли б бути коротшими чи ефективнішими? хто найчастіше і без позитивного результату відволікав Вас від справ? • які термінові заходи Ви можете вжити, щоб примусити певного співробітника заходити до Вас не п'ять, а один раз на день з «блоком» питань? • Запропонуйте співробітнику готуватися до розмови, наприклад, за допомогою «Плану співбесіди» у вигляді листка-пам'ятки. Тим самим Ви змусите його налаштуватися на чітку постановку питань і нагадаєте йому про необхідність мати при собі відповідні документи. Аналіз втрат часу Розпізнайте і визначте у деталях за допомогою обох таблиць (аналізу видів діяльності і витрат часу й аналізу «денних перешкод») критичні моменти, шкідливі звички та найбільш часті помилки Вашого стилю. За допомогою наступної анкети з 50 пунктів проаналізуйте робочий стиль, що практикувався Вами дотепер, і визначте, в яких сферах Ви гастс час, відповідаючи «так» або «ні». Втрати часу при постановці мети 1. Чи маю я систематичний огляд усіх задач, що виникають у сфері моєї діяльності? 2. Чи достатньо чітко я уявляю взаємозв'язок моєї роботи з функціонуванням усієї організації? 3. Чи доводиться мені виконувати занадто багато різних справ? 4. Чи займаюся я занадто багатьма різними проблемами і справами? 5. Чи керую я своїми підлеглими шляхом постановки конкретних цілей (цілеспрямований менеджмент)? 6. Чи працюю я регулярно над собою: чи розвиваю нові ідеї, чи розширюю навички? Втрати часу при плануванні 7. Чи знаю я зразковий розподіл часу (у відсотковому співвідношенні), необхідний для виконання майбутніх справ? 8. Чи готовий я до можливих труднощів (криз) при виконанні роботи? 9. Чи резервую я час для непередбачених випадків чи криз перешкод? 10. Чи вживаю я належних заходів щодо перешкод, щоб не відволікатися від своєї роботи? 11. Чи здійснюю я занадто багато ділових візитів або службових відряджень? 12. 12.Чи записую я терміни, задачі й активність у щоденнику часу? Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|