Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи влаштування штучних основ, особливості їх розрахунку.

Штучні основи влаштовують шляхом зміцнення слабких грунтів різними способами (рис.1). До слабких грунтів відносяться грунти з органічними домішками та насипні грунти.

Рис. 1. Види штучних основ: а-пристрій гравійних або піщаних подушок; б - фізико-хімічне закріплення грунту; в - термохімічне закріплення просідаючих грунтів: 1 - шар піску, гравію, щебеню; 2 - перфоровані труби для нагнітання закріплюють розчинів; 3 - масив закріпленого грунту ; 4 - грунт з просадними властивостями; 5 - грунтовий стовп, зміцнений випалюванням; 6 - свердловина для спалювання висококалорійних сумішей.

Грунти з органічними домішками включають: рослинний грунт, мул, торф, болотяний грунт. Насипні грунти утворюються штучно при засипці ярів, ставків, місць звалища. Перераховані грунти неоднорідні за своїм складом, пухкі, мають значну і нерівномірного сжимаемостью. Тому в якості підстав їх використовують тільки після зміцнення ущільненням, цементацією, силікатизації, бітумізаціей або термічним способом.

Ущільнення грунтів виконують трамбувальними плитами, пневматичними трамбівками, катками, вібраторами (поверхневе ущільнення), а також шляхом влаштування так званих грунтових паль (глибинне ущільнення). Цей спосіб застосовують при недостатньо щільних грунтах, у тому числі насипних.

Цементація грунтів полягає в нагнітанні в них за допомогою спеціальних труб рідкого цементного розчину або цементного молока, які після затвердіння надають їм камневидное стан. Цементацію застосовують для зміцнення слабких піщаних грунтів, крім дрібнозернистих і пилуватих.

Силікатизація грунтів полягає в нагнітанні в них силікатних розчинів, в результаті хімічної реакції яких відбувається скам'яніння грунту. В якості силікатних розчинів зазвичай використовують рідке скло і хлористий кальцій. Спосіб силікатизації застосовують для закріплення слабких піщаних грунтів, пливунів, лесу.

Бітумізація полягає в нагнітанні в грунт розігрітого бітуму.

Цей спосіб застосовують для закріплення крупнозернистих піщаних грунтів, уламкових і тріщинуватих скельних.

Термічний спосіб полягає в тому, що виробляють різними способами нагрівання грунту до спікання, в результаті чого слабкий грунт перетворюється в кам'яноподібний. Цей спосіб використовують для зміцнення лесових проїзд очних грунтів.

Штучні основи здорожують вартість будівництва будівель та споруд, тому їх влаштовують у необхідних випадках з обов'язковим техніко-економічним обгрунтуванням.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  8. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  9. IV. Учебно-методические рекомендации
  10. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  11. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  12. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.




Переглядів: 2614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Збірні та монолітні стрічкові, стовпчасті та плитні фундаменти. Особливості їх розрахунку, конструювання та влаштування. | Несуча здатність забивних, буронабивних, буроїн'єкційних та вдавлюваних одиночних паль на стиск та висмикування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.