Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз умов праці на робочому місці ___________________________

найменування робочого місця

 

Аналіз умов праці необхідно проводити з точки зору виявлення можливих (потенційних) небезпечних і шкідливих виробничих чинників, створюваних технічними засобами, технологічними процесами, неправильною організацією праці у виробничих приміщеннях та на робочих місцях.

Аналіз умов праці починається з опису виробничого приміщення. Необхідно вказати найменування приміщення, кількість робочих місць, яке є обладнання. Вказати розміри приміщення. Виходячи з норм на окремі робочі місця та наявності основного й допоміжного обладнання, необхідно оцінити площу та об’єм виробничого приміщення (див. ДСан ПиН 3.3.2-007-98).

Далі необхідно виділити систему «Людина - Машина - Середовище»

(Л-М-С), вказати її межі та провести опис системи з точки зору задач охорони праці.

Ділимо елемент «людина» на три функціональні частини. Позначимо:

Л1 – це людина, яка виконує управління «машиною», переважно для виконання основної задачі системи — виробництва кінцевого продукту, а також забезпечення можливості цього виробництва, цей елемент є об'єктом вивчення інженерною психологією та іншими ергономічними дисциплінами;

Л2 – це людина, яка розглядається з точки зору безпосереднього впливу на навколишнє середовище (за рахунок тепло - та вологовиділення, споживання кисню та ін.);

ЛЗ – це людина, яка розглядається з точки зору її фізіологічного стану під впливом чинників, що впливають на неї у виробничому процесі, цей елемент вивчається з позиції охорони праці та суміжних з нею дисциплін, стан цього елемента системи є вхідним пунктом процесу декомпозиції, що проводиться.

Елемент «машина» виконує основну технологічну функцію – вплив
на предмет праці, допоміжну – формування параметрів навколишнього середовища. В елементі «машина» закладена функція аварійного самоконтролю. Отже, елемент «машина» можна поділити на три елементи:

МІ – елемент, який виконує основну технологічну функцію;

М2 – елемент функції аварійного захисту;

МЗ – елемент впливу на навколишнє середовище та людину.

Загальна структура розроблена для абстрактного виробництва та в цьому сенсі вона універсальна (рис. 3.1). Напрямки та зміст зв'язків зведені в таблицю 3.1.

 

Рисунок 3.1 – Загальна структура системи Л-М-С

 

Отже, ми провели декомпозицію системи Л-М-С на сім елементів та виділили зв'язки між ними. Слід зважати на те, що тут наведено приклад узагальненої системи Л-М-С, а в роботі необхідно аналізувати систему Л-М-С для вибраного конкретного робочого місця.

Далі необхідно виділити небезпечні та шкідливі виробничі чинники (НШВЧ), які діють у системі Л-М-С.

Розгляд НШВЧ починають з аналізу санітарно-гігієнічних умов у виробничому приміщенні та на робочих місцях: мікроклімату, освітленості робочих поверхонь, шумів, випромінювань тощо.

Після цього аналізуються умови праці відповідно до конкретного обладнання робочого місця, в результаті чого формулюються згідно з
ГОСТ 12.0.003-74 окремо небезпечні виробничі чинники (НВЧ) та шкідливі виробничі чинники (ШВЧ) та визначається домінуючий НШВЧ.

 

Таблиця 3.1 – Перелік зв’язків у загальній системі Л-М-С

Номер зв'язку Напрямки зв'язку Зміст зв'язку
Л1-М1   Вплив людини на управління технікою та її налаштування
М1-Л1 Інформація про стан машини, що обробляється людиною
М1-ПП Вплив машини на предмет праці
ПП-Л3 Вплив предмета праці на психо­фізіологічний стан людини
ЛЗ-Л1 Вплив стану організму людини на якість його роботи
М3-Л3 Людина під впливом небезпечних виробничих чинників
МЗ-С Цілеспрямований вплив машини на середовище
С-Л3 Вплив середовища на стан організму людини
С-М1 Вплив середовища на роботу машини
Л1-М2 Вплив людини на аварійний стан машини

 

Продовження табл.. 3.1

 

Л2-С Вплив людини як біологічного об'єкта на середовище
ЛЗ-Л2 Вплив психофізіологічного стану на ступінь інтенсивності обміну речовин між організмом, середовищем та енерговиділенням людини
М1-М2 Інформація, необхідна для ви­роблення аварійного керуючого впливу
М2-М1 Аварійні керуючі впливи
А Зовнішня система управління - ЛІ Керуюча інформація про технологіч­ний процес з зовнішньої системи управління

Читайте також:

  1. A bag of sweets had spilled out of Fred’s pocket and the contents were now rolling in every direction—big, fat toffees in brightly colored wrappers.
  2. A black blindfold appeared over Phineas Nigellus’s clever, dark eyes, causing him to bump into the frame and shriek with pain.
  3. A blank silence greeted Hermione’s words. She looked around at all the faces upturned to her, rather disconcerted.
  4. A BREACH IN LANGUAGE BARRIERS
  5. A BRIEF HISTORY OF NUMBERS AND COUNTING
  6. A bright silver light appeared right ahead of him, moving through the trees. Whatever the source, it was moving soundlessly. The light seemed simply to drift toward him.
  7. A bundle of walking sticks was floating in midair ahead of them, and as Percy took a step toward them they started throwing themselves at him.
  8. A case of transformation of heat into work
  9. A chill that had nothing to do with the iced champagne was stealing through Harry’s chest.
  10. A cold male voice rang across the courtroom.
  11. A dark figure came bustling toward them, and Harry saw a glint of silver to the light of their wands. They had found Gryffindor’s sword.
  12. A definition of communication




Переглядів: 1620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Промислова безпека у виробничому приміщенні __________________

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.