МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеруа) с.мпатія, ж..раф, ас..метрія,ц..ферблат; б) Єг..пет, с..стема, с..лует, к..но; в) Пар..ж, р..нг, г..гант, ц..клон; г) в..мпел, ф..рма, б..лет, к..моно.
23. Визначте рядок, у якому допущено орфографічну помилку: а) машинний, стаття, змінний, беззахисний; б) розніжений, розброєний, старанний, південний; в) віддзеркалення, бризкання, латаття, піддашшя; г) іменник, безземельний, взуття, тертя. 24. Визначте, у якому рядку в усіх словах не порушено правила написання префіксів з- /с-: а)скинути,створити, схилити, зпалити; б) скласти, зв'язати, зфотографувати, зволожити; в) змити,збагнути, зсипати, зписати; т)спиляти, сформувати, зчищати, зсунути.
25. Позначте рядок, у якому поміщені тільки слова-антоніми: а) доповідати - повідомляти, Дніпрельстан - Дніпровка; б) мовчати - говорити, прогресивний - реакційний; в) сильний - могутній, білий - зелений; г) калиновий - вербовий, швидкий - повільний. 26. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають „далеко": а) як грім з ясного неба, як неживий, скільки оком видно; б) підшитий лисом, старий лис, звідси не видно; в) за тридев'ять земель, світ за очі, за горами синіми; г) на всю котушку, до сивої коси, рукою подати.
27. Позначте, за яким словником ми дізнаємося пропоходження слова: а) орфографічний; б) етимологічний; в) тлумачний; г) перекладний. 28. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться окремо: а) (казна)хто, ні(про)що, що(ж); б) аби(до)кого, дарма(що), ні(від)чого; в) який(небудь), де(на)чому, не(мов)би; г) кого(сь), (що)тижня, та(й).
29. Укажіть рядок, у якому пари приголосних розрізняються так, як [д] і [д']: а) [л] - [л'І, [с] - [з'],[н] - [н'], [з] - [з']; б) [з] - [з'], [т] - [т'], [р] - [р'], [3] - [3']; в) [б] - [п], [д] - [т], [ґ] - [к], [ж] - [ш]; г) [п] - [ф], [п] - [ж], [с] - [ш], [б] - [м].
30. Визначте, у якому рядку в усіх словах відбувається чергування [з] - [ж] при словотворенні: а) пекти, сопіти, плакати, ходити; б) стерегти, кадити, лагодити, летіти; в) порізати, низати, вразити, лазити; г) колихати, оголосити, пекти, крякати.
31. З'ясуйте, у якому рядку в усіх словах наголошується суфікс —ар: а) аптекар, бібліотекар, господар, ледар; б) лицар, ковзаняр, столяр, школяр; в) муляр, газетяр, шахтар, різьбяр; г)секретар, друкар, перукар, вапняр.
32. Укажіть, у якому рядку допущено помилки при переносі всіх слів: а) пе-ньок. від-жити, зро-бити, тін-ню; б) міль-йон, хви-линний, щас-тя, ро-дина; в) я-ма, довод-жу, бе-з'язикий, бой -овий; г) льот-чик, під-йом, Ки-тай, роз-бити.
33. З'ясуйте, у якому рядку всі слова пишуться з апострофом: а) поголів..я, безриб..я, горохв..ний, п.ють; б) торф..яний, без..язикий, дит..ясла, пір..я; в) об..ізд, мор..як, черв..як, бур..як; г) об..єкт, ін..єкція, р..яст, Св..ятослав.
34. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають «близько»: а) рукою подати, два кроки ступнути, палицею кинути; б) на всі заставки, за сімома замками, хоч відбавляй; в) край світа, як не видно, журавель у небі, направо й наліво; г) за плечима в кого, між двох вогнів, ні на п'ядь, наступати на п'яти. 35. Позначте речення, у якому правильно вжито слово кампанія: а) Посеред двору веселилась велика кампанія молоді. б) Ніхто не погодився взяти Степана у свою кампанію. в) Він і прибув сюди, щоб дізнатися, яка буде директив щодо посівної кампанії. г) Прийшло лише 5 чоловік: от і вся кампанія.
Читайте також:
|
||||||||
|