Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання на виконання роботи

ТЕХНОЛОГІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до виконання лабораторної роботи

ВИЗНАЧЕННЯ ВИТРАТ

ТА СТУПЕНЯ СУХОСТІ ВОЛОГОЇ НАСИЧЕНОЇ ПАРИ

для студентів спеціальності 7.090221

„Обладнання переробних і харчових виробництв”

денної та заочної форми навчання,

спеціальності 7.091702

„Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів”

Всі цитати , цифровий СХВАЛЕНО

та фактичний матеріал, на засіданні кафедри

бібліографічні відомості машин і апаратів

перевірені. Написання харчових виробництв

одиниць відповідає Протокол №

стандартам від 01.2006 р.

Підписи авторів ______________________

„_____”___________2006 р.

Підпис завідувача кафедри ____________

„_____”___________2006 р.

Підпис рецензента ____________________

„_____”___________2006 р.

Київ НУХТ 2006

Технологічне обладнання харчових виробництв: Визначення витрат та ступеня сухості вологої насиченої пари:Метод. вказівки до викон. лаборатор.роботи для студентів спеціальності 7.090221„Обладнання переробних і харчових виробництв” денної та заочної форми навчання, спеціальності 7.091702 „Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів”. /Уклад.:В.І.Теличкун, Ю.С.Теличкун. –К.: НУХТ, 2006. - с.

 

Рецензент С.І.Сидоренко, канд.техн. наук

Укладачі: В.І.Теличкун, канд. техн. наук

Ю.С.Теличкун

Відповідальний за випуск В.М. Таран ,д-р техн.наук, проф.

 

Мета роботи

 

1.1. Засвоїти теоретичні основи процесу гігротермічної обробки тістових заготовок та методи визначення витрат пари.

1.2. Вивчити роботу установки для визначення витрат та параметрів вологої насиченої пари.

1.3. Ознайомитись з методикою визначення витрат та параметрів вологої насиченої пари, яка подається в зону зволоження пекарної камери.

 

Завдання на виконання роботи

 

2.1. Теоретичні основи процесу гігротермічної обробки тістових заготовок в процесі випікання

 

Більшість подових і деякі формові сорти хлібобулочних виробів із пшеничного борошна потребують зволоження в початковій стадії процесу випікання.

Від ефективності проведення процесу зволоження – гігротермічної обробки виробів – залежить багато якісних характеристик хлібо –булочних виробів: об”єм, пористість, стан поверхні, глянець та забарвлення поверхні, форма виробів.

Конденсація пари на поверхні в зоні зволоження призводить до інтесифікації прогрівання тістової заготовки за рахунок теплоти фазового перетворення .

Утворення тонкої плівки клейстеризованого крахмалу сприяє згладженню нерівностей на поверхні тістової заготовки і створенню еластичної глянцевої поверхні.

Створення високої вологості середовища затримує випаровування вологи з поверхні тістової заготовки і попереджує швидке утворення скоринки, що сприяє росту об”єму тістової заготовки та зменшення витрат вологи від упікання. Втрати від упікання в хлібопекарських печах знаходяться в межах від 8 % до 15 % в залежності від асортименту виробів, досконалості конструкцій печей та оптимізації режимів випікання.

Для зволоження середовища пекарної камери використовують вологу насичену пару низького тиску з ступенем сухості 0,88 – 1,0 при Р<0,2МПа, яка подається в зону гігротермічної обробки через парозволожуючі пристрої .

В залежності від конструкції печі і асортименту виробів витрата пари складає 100 – 350 кг на 1 т продукції. Тільки незначна частина пари (1 – 5%) конденсується на поверхні тістової заготовки, а більша її частина видаляється по вентиляційним газоходам і викидається в атмосферу. Витрати палива на отримання пари в котлі наближаються до витрат палива в печі на випікання хліба. В зв”язку з цим виникає необхідність економії витрат пари та палива. Таким чиним, вимірювання кількості пари , яка подається в піч має важливе значення. Регулювання витрат пари дозволить скоротити витрати енергії на його виробництво.

Для визначення витрат пари, а також рідин та газів, використовують пристрої безпосереднього вимірювання – лічильники та мірні бачки, а також непрямого вимірювання – дросельні пристрої.

При використанні лічильників та дросельних пристроїв для визначення витрат пари з параметрами надлишкового тиску Р<0,2Мпа та ступенем сухості Х<0,98, яку подають для зволоження в пекарну камеру, похибка може складати 20% і більше.

При визначенні витрат пари , що подається в пекарну камеру для зволоження важливо знати її параметри: тиск, температуру та ступінь сухості. Для цього використовують конденсаційний (калориметричний) метод.

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ | Методи визначення витрат та параметрів пари

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.