Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,

Які необхідні для вивчення теми

Дисципліни Знати Вміти
Нормальна анатомія Знати будову органів протезного поля. Обстежити порожнину рота пацієнта
Патологічна анатомія Знати зміни, які відбуваються в слизовій оболон­ці при наявності механічної травми, декубітельної виразки. Вміти диференціювати елементи слизової оболонки.
Гістологія Знати особливості будови тканини протезного ложа.  
Нормальна анатомія Знати особливості анатомічної побудови слизової оболонки. Вміти обстежити анатомічні утворення слизової оболонки
Патологічна анатомія Знати патологічні зміни слизової оболон­ки при різних елементах ураження. Вміти віддиференцювати протезний стоматит від інших захворювань.
Патологічна фізіологія Знати порушення функцій слизової оболонки, що відбуваються під знімними протезами. Вміти визначити необ­хідність повторного протезу-вання та його особливості.
Нормальна анатомія Знати морфологію тканин протезного ложа  
Паталогічна анатомія Знати, які патологічні процеси відбуваються під впливом протеза в тканинах протезного ложа Вміти розпізнавати патологічні зміни
Нормальна фізіологія Знати жувальну ефективність в нормі при збереженні зубів Вміти провести функціональні проби по Рубінову
Паталогічна фізіологія Знати, як знижується жувальна ефективність після втрати зубів у протезоносіїв Вміти визначити необхідність повторного протезування

 

 

V. Зміст теми заняття

Згідно з вказівками В. Н. Копейкіна, 1993р. на первинну корекцію хворий призначається на наступний день після накладання протезів. Послідуючі корекції здійснюються спочатку один раз в 3 дні, потім раз на тиждень. З’ясовують скарги хворого. Проводять обстеження порожнини рота: огляд слизової оболонки на наявність елементів ураження, пальпацію кісткової основи.

 

1. Скарги на біль можуть бути зумовлені:

1. Механічною травмою гострою ділянкою протезу.

2. Подовщенням краю протезу особливо в ретроальвеолярному просторі.

3. Перевантаженням ділянки альвеолярного відростку, внаслідок нерівномірного контакту зубних рядів при з щепленні зубів.

 

Можлива клінічна картина:

Гіперемія, десквомація епітелію слизової оболонки, декубітальна виразка.

 


Читайте також:

  1. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  2. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  3. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  4. Базові (ключові) цінності.
  5. Базові елементи управління проектом
  6. Базові емоції
  7. Базові засади менеджменту
  8. БАЗОВІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПРОЕКТУ
  9. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  10. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  11. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Навчальні цілі заняття | Дії лікаря

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.