Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






SPEAKING

18. Summarize the text “The P-N Junction” in 150 words.

19. Draw a picture of a P-N junction and describe it.

Start your description like this: “This plane AB is the P-N junction.”

20. Act as an interpreter. Translate the description of the P-N junction given by your group mate from English into Russian.

21. Divide into two groups. Group A translates text A “The P-N Junction”, group B translates text B “Joining P- and N-Type Germanium” with a dictionary in writing.

Text A

The P-N Junction

If the crystal was neutral before diffusion took place, it must be neutral afterwards. Further, because both regions were also originally neutral they must contain equal and opposite charges after diffusion. These charges have an attractive electric force between them and are not able to diffuse away from the vicinity of the junction . The two charges are concentrated immediately adjacent to the junction, and produce a potential barrier across the junction.

The polarity of the potential barrier is such as to oppose the further diffusion of majority charge carriers across the junction, but to aid the movement of minority charge carriers; this gives rise to a minority charge carrier current in the opposite direction to the diffusion current.

The difference in potential from one side of the junction to the other is called the height of the potential barrier and is measured in volts. The height of the potential barrier attains such a value that the majority charge carrier (diffusion) currents and minority charge carrier current are equal and so the net current across the junction is zero. Any charge carriers entering the region on either side of the junction over which the barrier potential is effective are rapidly swept out of it, and hence this region is depleted of charge carriers.

 

Text B




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The P-N Junction | Joining P- and N-Type Germanium

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.