МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Гендерні стереотипи.Стереотипи. Семінарське заняття №1 Тема: Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Мета: Методична - формувати уміння аналізувати, робити висновки, встановлювати власну точку зору; формувати вміння вести дискусію; виробити у студентів навички публічного мовлення; Дидактична – познайомити студентів з поняттями „стереотипи”, „гендерні стереотипи”, „дискримінація”, „ксенофобія”, „расизм”; дати характеристику основним групам стереотипів ; оцінити вплив традицій та звичаїв на виникнення стереотипів, пересудів, забобонів та упереджень. Виховна - сприяти моральному та духовному виховання студентів; виховувати студентів у дусі толерантності, навчити поважати точку зору інших. Основні питання семінарського заняття: 1. Стереотипи.. 2. Гендерні стереотипи. 3. Дискримінація. 4. Ксенофобія і расизм. Тип:навчальний семінар; Форма проведення: комплексне семінарське заняття; Методи проведення :розгорнута бесіда , інтерактивна дискусія, робота з картками Ключові терміни теми:Стереотипи , гендер, дискримінація, ксенофобія, расизм. План проведення заняття: 1. Вступне слово викладача:Людський мозок влаштований таким чином, що він постійно класифікує все, що зустрічає в реальності. Коли у нас не вистачає інформації про якийсь предмет, ми відносимо його до певної категорії і приписуємо йому певні якості. Сприймаючи інших людей та їхню поведінку, ми часом спрощуємо або узагальнюємо картину. Наприклад: «Всі жінки – емоційні; всі «справжні мужчини» повинні стримувати свої почуття; всі дівчатка – ніжні, а хлопчики – грубі» тощо. Тобто, стереотипи – це спрощені, занадто умовні уявлення, штампи, які люди використовують для того, щоб спрощено зрозуміти явища, які потребують для пізнання більш складних, інтелектуальних зусиль. Стереотипи ще називаються міфами нашої свідомості, бо, отримуючи їх у спадок від наших батьків і нашого оточення ще з дитинства, ми віримо у них бездоказово. На цьому занятті розмова пійде саме про стереотипи. Усне опитування ключових термінів теми. Робота з картками, узагальнення проміжних висновків. Питання для обговорення: 1 Як ви вважаєте, які чинники впливають на формування стереотипів у суспільстві? 2. Яку позитивну роль стереотипи відіграють у житті? 3. У чому негативна роль стереотипів? Розгорнута бесіда з теми „основні групи гендерних стереотипів”. Питання для обговорення: 1. Наведіть приклади найтиповіших гендерних стереотипів? 2. Чи доводилося Вам зіткатися у житті з генддерними стереотипами? 3.Де ми навчаємося ґендерних ролей? 4. Яким чином ми засвоюємо стереотипи? (У разі, якщо учні називатимуть телебачення або фільми, попросіть їх навести конкретні приклади і запишіть.) 5. Звідки таку інформацію отримують жінки? (Якщо згадають мам, то можна запропонувати обговорити це питання). 6. Хто ще впливає на наше навчання ґендерних ролей? 7. Де ще в суспільстві ми чуємо подібні повідомлення? 8. Якими словами чи принизливими прізвиськами називають хлопчиків, якщо вони не відповідають тим стандартам, що наведені у списку? 9. Як називають жінок, які виходять за рамки цих стереотипів? 10. Як ці клички й прізвиська посилюють вплив стереотипів? 11. Як ми почуваємось, коли нас обзивають? Проблемне запитання: 1. На Вашу думку, хто більше страждає від гендерних стереотипів, жінки чи чоловіки7 Читайте також:
|
||||||||
|