Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Dealing with difficult callers

Sometimes a caller is very difficult, especially if complaining. First remember that this caller is a client, or potential client, so your handling of the call could result either in more business for your company or in the caller going to a competitor. Whatever the nature of the problem, don't try to fob the caller off by disclaiming personal responsibility or by trying to pass the buck. What you should do is:

· listen without interrupting

· gather the facts and make a note of them

· take their details so you can get back to them

· sympathize with them and offer to act as fast as you can

· apologize if you have made the mistake

· stay calm even thought the caller is angry and possibly abusive.

REMEMBER:

Just because you can't see the caller, it doesn't mean you have the right to suspend the normal rules of politeness. Be helpful to the caller even if the subject of the call is not strictly speaking your field of responsibility. This means trying to find someone who can help now, or someone who can ring them back later. Don't put the caller on hold and then leave them suspended there indefinitely.

Remember too that you give out subliminal signals by the tone of your voice, the clarity with which you speak, how fast you speak, the pitch of your voice. You should always devote your full attention to the call; mistakes and misunderstandings will arise if you are doing something else at the same time. Even if the call is a difficult or heated one, stay calm; try to be helpful and never slam the phone down.

 

Things to avoid when on the phone

It's easy to fall into the trap of believing that because your caller can't see you, they won't be affected by what you are doing and what's going on around you. Remember not to:

· let it ring more than four times

· eat and drink while talking on the phone

· be too familiar

· talk to someone else in your office

· have too much background noise

· speak too quietly or too loudly

· speak too quickly.

PRACTICE:




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Suggesting and verifying a course of action | Connecting

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.