Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАБІР І РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ. АБЗАЦ.

Виділення фрагмента тексту

Виділення фрагмента документа в звичайному режимі:

1. Помістити покажчик в початок або кінець фрагмента, що виділяється.

2. Далі виконаєте одну з наступних дій:

¾ натиснути ліву кнопку миші і виділити фрагмент протяганням покажчика миші в потрібному напрямі;

¾ натиснути клавішу {Shift} і,не відпускаючи її, за допомогою клавіш управління курсором розширити виділення фрагмента в потрібному напрямі;

¾ натиснути клавішу {Shift} і, не відпускаючи її, клацнути мишею в кінці області, що виділяється.

Виділення фрагмента в режимі розширення виділення:

1. Помістите покажчик в початок або кінець фрагмента, що виділяється.

2. Включити режим покрокового розширення виділення натисненням клавіші {F8} або подвійним клацанням миші в полі ВДЛрядки стану. При цьому букви поля стають чорними.

3. Тепер при послідовних натисненнях клавіші {F8} відбувається виділення слова, пропозиції, абзацу і документа в цілому.

Щоб зменшити область виділення (у зворотному порядку: документ, розділ, абзац), досить при натиснутій клавіші {Shift}натиснути клавішу {F8} потрібне число разів.

 

Контрольні питання:

1. Які режими введення тексту ви знаєте? Чим вони відрізняються?

2. Як встановити нові шрифти?

3. Яку необхідно викликати команду по роботі з шрифтом? Що з її допомогою можна зробити?

4. Які дії необхідно виконати, щоб вставити в текст символ, відсутній на клавіатурі?

5. Які способи ви знаєте для виділення фрагмента тексту.

 

Вирівнювання абзаців. Завдання міжрядкового інтервалу і інтервалів перед і після абзаців. Налаштування відступів за допомогою горизонтальної лінійки. Оформлення тексту в декілька колонок. Розривши сторінки. Відміна і повтор дій. Використання буфера обміну. Копіювання і переміщення інформації.

Зміна параметрів абзаців виконується за допомогою діалогового вікна Абзац (рис. 3.1.4.1), що викликається по командіАбзац... у менюФормат.

 


Читайте також:

  1. III.4 Форматування тексту.
  2. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
  3. Введення та редагування тексту.
  4. Введення, редагування і форматування даних
  5. Вербування, набір, найом, прийом
  6. Видавнича діяльність і творче редагування
  7. Вправи на розуміння основної думки / точного розуміння тексту.
  8. Для редагування визначення до блоку
  9. Етапи редагування перекладів.
  10. Загальний час редагування
  11. ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ
  12. Команди редагування




Переглядів: 762

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вставка символу в документ | Завдання вирівнювання і інтервалів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.