Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

В якості попередивого варіанту оцінки аерації забудови рекомендується методика трансформації повітряного потоку Ф.Л. Серебровського [10]. Суть методики полягає у використанні коефіцієнтів трансформації (τ), які показують частку зменшення або збільшення швидкості вільного повітряного потоку під впливом будь-якого виду перешкоди.

Швидкість в і –ій точці на території забудови визначається по значенню швидкості на метеостанції , помноженої на загальний коефіцієнт трансформації К за формулою

 

. (8.1)

Загальний коефіцієнт трансформації К представляє собою добуток чотирьох основних коефіцієнтів трансформації у вигляді

(8.2)

 

З метою спрощення розрахунків дана методика застосовується з наступними допущеннями:

- рельєф території будівництва спокійний і збігається з рельєфом метеостанції, тому = 1;

- коефіцієнт трансформації міської забудови = 1;

- при визначенні коефіцієнта трансформації будівлями ( ) розглядається тільки напрямок вітру, перпендикулярний до площини фасадів будівель, як найбільш характерний;

- коефіцієнт трансформації малими архітектурними засобами та благоустроєм ( ) враховується тільки в рекомендаціях щодо поліпшення вітрового режиму в характерних точках території забудови.

Значення коефіцієнта в першому наближенні можна приймати за табл. 8.1. Використання зелених насаджень та екранів розглянуто в Додатках Б та В.

Таблиця 8.1

Значення для різних поверхонь

Найменування поверхні
Газони 1,0
Асфальтові проїзди і тротуари 1,4
Майданчики 1,3
Чагарники до 0,5 м 0,7
Чагарники до 1,0 м 0,5

 

Розрахунок зводиться до знаходження коефіцієнта трансформації, який вказує на зміну швидкості вільного потоку під впливом будівлі. За будівлею утворюється якась вітрова тінь. Під вітрової тінню в містобудуванні розуміється область за будівлею, де швидкість вільного потоку зменшується в 2 і більше разів (в деяких джерелах говориться на 50%). При максимальному значенні швидкості вільного потоку = 7 м/с в області вітрової тіні швидкість не перевищить при цьому 3,5 м/с, що близько до комфорту. Однак при великих значеннях швидкості вільного потоку швидкість в вітрової тіні може виявитися більше комфортної або, навпаки, при менших значеннях в області вітрової тіні з'являться дискомфортні застійні зони. У цьому зв'язку, задаючись значенням комфортної швидкості , правильніше буде знаходити області комфортних і дискомфортних швидкостей.



Интернет реклама УБС




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗНАЧЕННЯ КОМФОРТНИХ ШВИДКОСТЕЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.