Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ex. 2 Complete the following situations with imperatives pronounced as

a) commands or instructions:

Model : — I can't make all the calls now.

—'Ask 'Joan to help you then.

1 I haven't got any English-Russian dictionary at home.
(Borrow one from the library.)

2 Can we cross here?

(Wait until the traffic lights say "cross".)

3 What dress shall I wear tonight?

(Put on the green one. It's very trendy.)

4 How can I get to the Central Department Store?

(Take a number 3 bus and go as far as Central Square.)

5 When shall I come?

(Come whenever it's convenient for you.)

6 What else needs to be done?

(Make the arrangements for the meeting.)

 

b) requests:

Model :— I must be going now.

— Please, stay a little longer.

1 Can I get you anything in town?
(Buy me a pair of football socks)

2 I'm not very keen on sweet things.
(Help yourself to some fruit then.)

3 I really can't eat any more.

(Do have some of this cake. I made it myself.)

4 What can I do for you?
(Show me some rings, please)

5 How about going to the cinema tonight?
(Let's go for a walk instead.)

6 We've had a wonderful trip to Spain.
(Tell us what you saw there.)

 

c) warnings:

Model : — I'm going out for a walk.

— Make sure you lock the door.

1 I nearly broke the vase.
(Hold it carefully.)

2 May I finish the letter before we go?
(Be quick then.)

3 I must be at the station at five.

(Hurry up then. It's half past four already.)

4 I'm going out for a short walk.

(Take your umbrella with you. It looks like rain.)

5 We are leaving by the 5 o'clock plane.
(Mind you don't forget the passports.)

 

 




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Unit 18 Intonation of Imperatives | Unit 19 Intonation of Conversational Formulas

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.