МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Держание регулювання зайнятостіРинок праці в сфері зайнятості не може бути саморегулюючою системою. Регулювання процесів зайнятості населения проходить на трьох основних рівнях: державному, територіальному і на рівні підприємства. Для того, щоб політика регулювання процесів зайнятості була ефективною, слід добитися максимальної узгодженості дій на усіх рівнях, що призведе до покращення положения зайнятих громадян і тих, хто шукає роботу. Більш питома і ефективна зайнятість досягається завдяки державному регулюванню. Зайнятість тут повинна розглядатися як один із головних орієнтирів розвитку економічної системи, який визначає перегрупування фінансових, матеріальних і трудових ресурсів народного господарства, пріоритетних напрямів НТП, розміщення продуктивних сил, шляху підвищення якості і рівня життя. Державна політика зайнятості населения в Україні базується на таких принципах: • забезпечення рівних можливостей усім громадянам в реалізації права на вільний вибір виду діяльності відповідно до здібностей та професійної підготовки; • сприяння забезпеченню ефективної зайнятості, запобіганню безробіття, створенню нових робочих місць; • координації діяльності у сфері зайнятості з іншими напрямами соціально-економічної політики; • забезпечення контролю профспілок, спілок підприємців, власників підприємств за виконанням заходів щодо забезпечення зайнятості населения; • міжнародного співробітництва у вирішенні проблем зайнятості населения. Основи соціального захисту населения у сфері трудових відносин закладені в Конституції України і в Законі України "Про зайнятість населения" [7]. Державні гарантії зайнятості населения в Україні: а) добровільність праці і вибору виду діяльності; б) захист від необґрунтованої відмови в прийомі на роботу і в) безкоштовне сприяння у виборі відповідної роботи і г) виплати вихідної допомоги і збереження середнього заробітку на д) безкоштовне начання безробітних новим професіям, перепідготовка е) виплати безробітним допомоги по безробіттю, у встановленому Крім того, Законом України "Про зайнятість населения" передбачені додаткові гарантії щодо працевлаштування працездатним громадянам, які потребують соціального захисту, зокрема: а) жінкам, які маютъ дітей віком до 6 років; б) одиноким матерям з дітьми до 14 років; в) молоді, яка закінчила освіту; г) особам передпенсійного віку; д) особам, звільненим після відбуття покарання. Для їх працевлаштування місцеві органи адміністрації бронюють на підприємствах усіх форм власності з чисельністю понад 20 осіб близько 5% робочих місць заробітничими професіями, в тому числі, з гнучкими формами зайнятості. У разі відмови у працевлаштуванні на роботу їх у цих межах державна служба зайнятості стягує штраф за кожну таку відмову у розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Читайте також:
|
||||||||
|