МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Семінарське заняття 1.Тема. 1. 2. Особливості реструктуризації та розвитку системи вищої освіти в Україні (1917 – 1990 рр.) 1. Обґрунтуйте процес становлення вищої освіти в перший період УНР – Центральної Ради ( березень 1917 – квітень 1918 рр.). 2. Дайте характеристику освітньої політики в Україні часів Гетьманату (квітень – грудень 1918 рр.) 3. Визначте особливості розвитку вищої освіти в другий період УНР – Директорії (грудень 1918 – січень 1919 рр. ) 4. Виявіть і проаналізуйте провідні тенденції трансформації вищої та вищої педагогічної освіти періоду 1917 – 1919 рр. 5. Охарактеризуйте процес реконструкції системи вищої педагогічної освіти в Україні періоду 1920 – 1940 рр. 6. визначте особливості розвитку вищої освіти часів Великої Вітчизняної війни (1941 – 1945) 7. Обґрунтуйте основні етапи і напрями формування системи вищої та вищої педагогічної освіти в Україні середини 40-х – кінця 80-х років ХХ століття. 8. Розробіть періодизацію розвитку вищої педагогічної освіти в радянській Україні (1920 – 1990) Семінарське заняття 2. Тема 1.3. Болонський процес і модернізація системи вищої освіти в Україні (1997 – 2010) 1. Визначте сутність і зміст освітньо-модернізаційних процесів в Україні наприкінці 90-х рр. ХХ – на початку ХХІ ст. 2. Проаналізуйте основні етапи Болонського процесу. 3. розкрийте зміст Болонських реформ. 4. Доведіть значення Великої хартії університетів у становленні єдиного Європейського регіону вищої освіти. 5. Визначте роль принципу автономії в управлінні вищим навчальним закладом у контексті Болонського реформування. Семінарське заняття 3. ІІ. Дидактика вищої школи Сутність процесу навчання у вищій школі. 1. Поняття про дидактику вищої школи. 2. Основні категорії дидактики вищої школи. 3. Сутність і структура процесу навчання. 4. Структура діяльності суб’єктів навчального процесу 5. Закономірності дидактики вищої школи. 6. Принципи навчання у вищому навчальному закладі.
Семінарське заняття 4. Тема 2.2. Методи і засоби навчання у вищому навчальному закладі 2. Особливості методів навчання у ВНЗ. 3. Класифікація методів навчання. 4. Словесні методи навчання. 5. Наочні методи навчання 6. Практичні методи навчання. 7. Засоби навчання у вищій школі. Семінарське заняття 5. Тема 2.3. Форми організації навчання у вищій школі.
|
||||||||
|