Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль1. Історико-системний аналіз процесу становлення і розвитку вищої школи в Україні .

1. Становлення педагогічної парадигми в історії вищої школи України ( ХІХ – початок ХХІ ст.)

2. Академічна педагогічна парадигма розвитку класичної університетської освіти в Україні ( ХІХ – поч. ХХ ст.)

3. Компаративний аналіз професійно орієнтованої та професійно-технологічної освітніх парадигм (1917 – 1990)

4. Періодизація розвитку вітчизняних освітньо-виховних систем ( 16 – початок ХХІ ст.)

5. Острозька Академія (1576 – 1636 рр.) – перший досвід освітньо-виховної системи.

6. Сутність і зміст діяльності Києво-Могилянської академії (1615 – 1817, 1992 – 2005рр.)

7. Загальносвітовий контекст розвитку ідеї університету як освітньо-виховної системи (ХІІ – початок ХІХ ст.).

8. Львівський університет (1661) і становлення вищої педагогічної освіти на Західній Україні.

9. Розвиток класичної університетської освіти в Центральній , Східній та південній Україні (1804 – 1865 рр.)

10. Формування вищої педагогічної освіти в структурі Харківського і київського університетів 91804 -1867 рр.)

11. Зміст педагогічного процесу Ніжинського історико-філологічного інституту кн. Безбородька 91875 – 1917 рр.)

12. Становлення вищої жіночої освіти в Україні 91878 – 1920 рр.)

13. Київський Фребелівський педагогічний інститут в системі вищої освіти України (1907 -1920 рр.)

14. Освітньо-виховні системи періоду національно-визвольних змагань українського народу (1917 – 1920 рр.)

15. специфіка освітньо-виховних систем в радянській Україні 20 – 30-х рр. ХХ століття.

16. Особливості розвитку освітньо-виховних систем радянської України періоду 40 – 60-х рр. ХХ століття.

17. Особливості розвитку освітньо-виховних систем радянської України періоду 70 – 80-х рр. ХХ століття.

18. Особливості педагогічної системи М.І. Пирогова

19. Теорія національного виховання Г.Г. Ващенка

20. Г.С. Сковорода та його педагогічні погляди.

21. Психолого-педагогічна система І.О. Сікорського

22. Педагогічна спадщина М.В. Остроградського.

23. Педагогічна система М.П. Драгоманова.

24. Сутність і зміст гуманітарно-педагогічної парадигми в Україні ( 1991 – 2010 рр.)

25. Система вищої освіти в Україні ( 1991 – 2010 рр.)

26. Сутність Болонських реформ і процеси творення єдиного Європейського регіону вищої освіти (кінець ХХ – початок ХХІ століття).

27. Болонський процес і модернізація системи вищої освіти в Україні (1997 – 2010 рр.)

28. Особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

29. Модульно-рейтингова система оцінювання знань студентів.




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття 9. | Модуль ІІ Дидактика вищої школи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.