МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль1. Історико-системний аналіз процесу становлення і розвитку вищої школи в Україні .1. Становлення педагогічної парадигми в історії вищої школи України ( ХІХ – початок ХХІ ст.) 2. Академічна педагогічна парадигма розвитку класичної університетської освіти в Україні ( ХІХ – поч. ХХ ст.) 3. Компаративний аналіз професійно орієнтованої та професійно-технологічної освітніх парадигм (1917 – 1990) 4. Періодизація розвитку вітчизняних освітньо-виховних систем ( 16 – початок ХХІ ст.) 5. Острозька Академія (1576 – 1636 рр.) – перший досвід освітньо-виховної системи. 6. Сутність і зміст діяльності Києво-Могилянської академії (1615 – 1817, 1992 – 2005рр.) 7. Загальносвітовий контекст розвитку ідеї університету як освітньо-виховної системи (ХІІ – початок ХІХ ст.). 8. Львівський університет (1661) і становлення вищої педагогічної освіти на Західній Україні. 9. Розвиток класичної університетської освіти в Центральній , Східній та південній Україні (1804 – 1865 рр.) 10. Формування вищої педагогічної освіти в структурі Харківського і київського університетів 91804 -1867 рр.) 11. Зміст педагогічного процесу Ніжинського історико-філологічного інституту кн. Безбородька 91875 – 1917 рр.) 12. Становлення вищої жіночої освіти в Україні 91878 – 1920 рр.) 13. Київський Фребелівський педагогічний інститут в системі вищої освіти України (1907 -1920 рр.) 14. Освітньо-виховні системи періоду національно-визвольних змагань українського народу (1917 – 1920 рр.) 15. специфіка освітньо-виховних систем в радянській Україні 20 – 30-х рр. ХХ століття. 16. Особливості розвитку освітньо-виховних систем радянської України періоду 40 – 60-х рр. ХХ століття. 17. Особливості розвитку освітньо-виховних систем радянської України періоду 70 – 80-х рр. ХХ століття. 18. Особливості педагогічної системи М.І. Пирогова 19. Теорія національного виховання Г.Г. Ващенка 20. Г.С. Сковорода та його педагогічні погляди. 21. Психолого-педагогічна система І.О. Сікорського 22. Педагогічна спадщина М.В. Остроградського. 23. Педагогічна система М.П. Драгоманова. 24. Сутність і зміст гуманітарно-педагогічної парадигми в Україні ( 1991 – 2010 рр.) 25. Система вищої освіти в Україні ( 1991 – 2010 рр.) 26. Сутність Болонських реформ і процеси творення єдиного Європейського регіону вищої освіти (кінець ХХ – початок ХХІ століття). 27. Болонський процес і модернізація системи вищої освіти в Україні (1997 – 2010 рр.) 28. Особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу. 29. Модульно-рейтингова система оцінювання знань студентів.
|
||||||||
|