МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль ІV. Організація та управління вищим навчальним закладом1. Сучасні підходи до організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. 2. Завдання і функції самостійної роботи у вищій щколі. 3. Методика керівництва самостійною роботою студентів. 4. Контроль і оцінка якості професійно-педагогічної підготовки студентів. 5. Основні засади організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. 6. Законодавче забезпечення організації навчального процесу вищого закладу освіти. 7. культура праці студента 8. Сучасні вимоги до організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. 9. Особливості організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах України. 10. Структура управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі. 11. Зміст та організація навчально-методичної роботи на кафедрі. 12. Психолого-фізіологічні основи планування навчальної роботи у вищому закладі освіти. 13. Організація і планування науково-пошукової роботи студентів. 14. Основні форми організації навчального процесу вищого закладу освіти. 15. Індивідуальний навчальний план студента: структура і порядок укладання. 16. Навчальна програма дисципліни: основні вимоги до структури та змісту. 17. вимоги до розробки навчального плану. 18. Мета, завдання й особливості проведення державної атестації студентів. 19. Навчально-методична документація кафедри. 20. Психолого-дидактичні вимоги до складання розкладу занять у вищій школі.
Питання до іспиту 1. Еволюція педагогічної парадигми в історії вищої школи України ( ХІХ – початок ХХ ст.) 2. Періодизація розвитку вітчизняних освітньо-виховних систем ХVІ – початку ХХІ ст. 3. Значення острозької академії (1576 – 1636 рр.) і Києво-Могилянської (1615 – 1817 рр.)академій як перших вищих навчальних закладів в Україні. 4. Становлення класичної університетської освіти на Західній Україні: Львівський (1661) і Чернівецький (1875) університети. 5. Генеза класичної університетської освіти в Центральній, Східній і Південній Україні (1804 – 1865 рр.) 6. Університет Св. Володимира як освітньо-науковий центр Київського навчального округу (1834 – 1917 рр.) 7. Основні напрями освітньо-наукової діяльності Харківського імператорського університету. 8. Розвиток вищої педагогічної освіти в структурі класичного університету України (1804 – 1867 рр.) 9. Ніжинський історико-філологічний інститут кн. Безбородька (1875 – 1917 рр.) як перший автономний вищий педагогічний навчальний заклад в Україні. 10. Значення Київських вищих жіночих курсів (1878 – 1917 рр.) у становленні вищої жіночої освіти університетського типу. 11. Зміст і особливості навчального процесу Київського Фребелівського педагогічного інституту ((1907 – 1917 рр.) 12. Становлення вищої освіти в перший період УНР (центральної Ради), березень 1917 – квітень 1918 рр. 13. Освітня політика в Україні за часів Гетьманату, квітень – грудень 1918 р. 14. Розвиток вищої освіти в другий період УНР (Директорії), грудень 1918 – січень 1919 рр. 15. Загальносвітовий контекст розвитку ідеї університетської освіти (ХІІ – ХХ ст.) 16. Становлення системи вищої та вищої педагогічної освіти в радянській Україні ( 20 – 80 рр. ХХ ст.) 17. Розвиток університетської педагогічної освіти в Україні (1933 – 2010 рр.) 18. Зміст і особливості багаторівневої системи вищої освіти в Україні (1991 – 2010 рр.) 19. Освітньо-кваліфікаційні рівні в системі вищої освіти України кінця ХХ – початку ХХІ ст. 20. Поняття акредитації вищого навчального закладу в освітній реформі кінця ХХ ст. 21. Розвиток принципу автономії в управлінні вищим навчальним закладом (ХІХ – початок ХХІ ст.) 22. Специфіка освітньо-професійних та освітньо-наукових програм вищих навчальних закладів в Україні ( 90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). 23. Модернізація системи вищої освіти в Україні кінця ХХ – початку ХХІ ст. 24. Співвідношення традицій і новацій у змісті вищої освіти України 1991 – 2009 рр. 25. Основні етапи Болонського процесу (1997 – 2010 рр.) 26. Зміст Болонських реформ (1999 – 2010 рр.) 27. Велика хартія університетів (1988) у становленні єдиного Європейського регіону вищої освіти. 28. Принцип автономії в управлінні вищим навчальним закладом у контексті Болонського реформування (1997 – 2010 рр.) 29. Предмет, основні категорії педагогіки вищої школи. 30. Вища школа як педагогічна система. 31. Специфіка діяльності педагога у вищому навчальному закладі. 32. Основні напрями діяльності викладача вищого навчального закладу. 33. Педагогічний професіоналізм викладача вищого навчального закладу. 34. Мета і завдання виховання у вищому навчальному закладі. 35. Основні напрями виховання студентів у процесі навчання і позанавчальній діяльності. 36. Роль і функції куратора академічної студентської групи. 37. Поняття про дидактику вищої школи. Основні категорії дидактики. 38. Зміст освіти як проблема дидактики вищої школи. 39. Закономірності і принципи процесу навчання у вищому навчальному закладі. 40. Методи та форми організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. 41. Сутність понять „контроль”, „облік”, та „оцінка” знань, умінь, та навичок студентів. 42. Навчально-професійна діяльність як провідна діяльність студентів, її структура і функції. 43. Організація самостійної роботи студентів. 44. Сутність поняття „педагогічні технології” у вищому навчальному закладі. 45. Класифікація педагогічних технологій. 46. Функції контролю ЗУН студентів. 47. Методи контролю ЗУН студентів. 48. Рейтингова система оцінювання ЗУН. 49. Особливості організації науково-дослідної роботи студентів. 50. Технологія і техніка підготовки академічної лекції. 51. Лекція як провідна форма організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. 52. Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення. 53. Особливості технології і техніки організації та проведення практичних і лабораторних занять. 54. Нормативно-правове регулювання організації навчального процесу вищого закладу освіти. 55. Зміст вищої освіти і організація навчального процесу у вищому навчальному закладі. 56. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України ( від 2 червня 1993 року № 161) 57. Нормативно-правова база організації навчального процесу. 58. Форми організації навчання у вищій школі. 59. Навчальний час студента. 60. Робочий час викладача. 61. Науково-методичне забезпечення процесу навчання у вищому навчальному закладі. 62. Організація і планування навчальних (аудиторних) занять у вищій школі. 63. Організація, планування й облік самостійної роботи студентів. 64. Практична підготовка студентів вищого навчального закладу. 65. Організація і керівництво НДРС. 66. Організаційно-педагогічна та науково-методична діяльність вузівської кафедри. 67. Управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі. 68. Психолого-педагогічні проблеми управління навчальним процесом у вищій школі. 69. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. 70. Контроль у системі управління навчальним процесом вищого закладу освіти. 71. Навчально-методична документація з дисципліни. 72. Культура і гігієна навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі освіти. 73. Індивідуалізація навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі. 74. Зміст і форми індивідуальної роботи студента. 75. інформаційне та методичне забезпечення самостійної роботи студента у вищому навчальному закладі. 76. управління самостійною роботою студента у вищому навчальному закладі. 77. Контроль самостійної роботи студентів. 78. Форми практичної підготовки студентів. 79. Регламентація часу і термінів проходження практики у вищому навчальному закладі. 80. Система навчально-методичного забезпечення практичної підготовки майбутніх спеціалістів. 81. система науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі. 82. Автоматизовані системи управління (АСУ) навчальним процесом вищого закладу освіти. 83. Ефективність управління навчальним процесом вищого закладу освіти. 84. Система управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. 85. Дидактична стратегія і методична тактика в управління навчальним процесом вищого закладу освіти. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
|
||||||||
|