Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль ІV. Організація та управління вищим навчальним закладом

1. Сучасні підходи до організації навчального процесу у вищому навчальному закладі.

2. Завдання і функції самостійної роботи у вищій щколі.

3. Методика керівництва самостійною роботою студентів.

4. Контроль і оцінка якості професійно-педагогічної підготовки студентів.

5. Основні засади організації навчального процесу у вищому навчальному закладі.

6. Законодавче забезпечення організації навчального процесу вищого закладу освіти.

7. культура праці студента

8. Сучасні вимоги до організації навчального процесу у вищому навчальному закладі.

9. Особливості організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах України.

10. Структура управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі.

11. Зміст та організація навчально-методичної роботи на кафедрі.

12. Психолого-фізіологічні основи планування навчальної роботи у вищому закладі освіти.

13. Організація і планування науково-пошукової роботи студентів.

14. Основні форми організації навчального процесу вищого закладу освіти.

15. Індивідуальний навчальний план студента: структура і порядок укладання.

16. Навчальна програма дисципліни: основні вимоги до структури та змісту.

17. вимоги до розробки навчального плану.

18. Мета, завдання й особливості проведення державної атестації студентів.

19. Навчально-методична документація кафедри.

20. Психолого-дидактичні вимоги до складання розкладу занять у вищій школі.

 

Питання до іспиту

1. Еволюція педагогічної парадигми в історії вищої школи України ( ХІХ – початок ХХ ст.)

2. Періодизація розвитку вітчизняних освітньо-виховних систем ХVІ – початку ХХІ ст.

3. Значення острозької академії (1576 – 1636 рр.) і Києво-Могилянської (1615 – 1817 рр.)академій як перших вищих навчальних закладів в Україні.

4. Становлення класичної університетської освіти на Західній Україні: Львівський (1661) і Чернівецький (1875) університети.

5. Генеза класичної університетської освіти в Центральній, Східній і Південній Україні (1804 – 1865 рр.)

6. Університет Св. Володимира як освітньо-науковий центр Київського навчального округу (1834 – 1917 рр.)

7. Основні напрями освітньо-наукової діяльності Харківського імператорського університету.

8. Розвиток вищої педагогічної освіти в структурі класичного університету України (1804 – 1867 рр.)

9. Ніжинський історико-філологічний інститут кн. Безбородька (1875 – 1917 рр.) як перший автономний вищий педагогічний навчальний заклад в Україні.

10. Значення Київських вищих жіночих курсів (1878 – 1917 рр.) у становленні вищої жіночої освіти університетського типу.

11. Зміст і особливості навчального процесу Київського Фребелівського педагогічного інституту ((1907 – 1917 рр.)

12. Становлення вищої освіти в перший період УНР (центральної Ради), березень 1917 – квітень 1918 рр.

13. Освітня політика в Україні за часів Гетьманату, квітень – грудень 1918 р.

14. Розвиток вищої освіти в другий період УНР (Директорії), грудень 1918 – січень 1919 рр.

15. Загальносвітовий контекст розвитку ідеї університетської освіти (ХІІ – ХХ ст.)

16. Становлення системи вищої та вищої педагогічної освіти в радянській Україні ( 20 – 80 рр. ХХ ст.)

17. Розвиток університетської педагогічної освіти в Україні (1933 – 2010 рр.)

18. Зміст і особливості багаторівневої системи вищої освіти в Україні (1991 – 2010 рр.)

19. Освітньо-кваліфікаційні рівні в системі вищої освіти України кінця ХХ – початку ХХІ ст.

20. Поняття акредитації вищого навчального закладу в освітній реформі кінця ХХ ст.

21. Розвиток принципу автономії в управлінні вищим навчальним закладом (ХІХ – початок ХХІ ст.)

22. Специфіка освітньо-професійних та освітньо-наукових програм вищих навчальних закладів в Україні ( 90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.).

23. Модернізація системи вищої освіти в Україні кінця ХХ – початку ХХІ ст.

24. Співвідношення традицій і новацій у змісті вищої освіти України 1991 – 2009 рр.

25. Основні етапи Болонського процесу (1997 – 2010 рр.)

26. Зміст Болонських реформ (1999 – 2010 рр.)

27. Велика хартія університетів (1988) у становленні єдиного Європейського регіону вищої освіти.

28. Принцип автономії в управлінні вищим навчальним закладом у контексті Болонського реформування (1997 – 2010 рр.)

29. Предмет, основні категорії педагогіки вищої школи.

30. Вища школа як педагогічна система.

31. Специфіка діяльності педагога у вищому навчальному закладі.

32. Основні напрями діяльності викладача вищого навчального закладу.

33. Педагогічний професіоналізм викладача вищого навчального закладу.

34. Мета і завдання виховання у вищому навчальному закладі.

35. Основні напрями виховання студентів у процесі навчання і позанавчальній діяльності.

36. Роль і функції куратора академічної студентської групи.

37. Поняття про дидактику вищої школи. Основні категорії дидактики.

38. Зміст освіти як проблема дидактики вищої школи.

39. Закономірності і принципи процесу навчання у вищому навчальному закладі.

40. Методи та форми організації навчального процесу у вищому навчальному закладі.

41. Сутність понять „контроль”, „облік”, та „оцінка” знань, умінь, та навичок студентів.

42. Навчально-професійна діяльність як провідна діяльність студентів, її структура і функції.

43. Організація самостійної роботи студентів.

44. Сутність поняття „педагогічні технології” у вищому навчальному закладі.

45. Класифікація педагогічних технологій.

46. Функції контролю ЗУН студентів.

47. Методи контролю ЗУН студентів.

48. Рейтингова система оцінювання ЗУН.

49. Особливості організації науково-дослідної роботи студентів.

50. Технологія і техніка підготовки академічної лекції.

51. Лекція як провідна форма організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу.

52. Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення.

53. Особливості технології і техніки організації та проведення практичних і лабораторних занять.

54. Нормативно-правове регулювання організації навчального процесу вищого закладу освіти.

55. Зміст вищої освіти і організація навчального процесу у вищому навчальному закладі.

56. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України ( від 2 червня 1993 року № 161)

57. Нормативно-правова база організації навчального процесу.

58. Форми організації навчання у вищій школі.

59. Навчальний час студента.

60. Робочий час викладача.

61. Науково-методичне забезпечення процесу навчання у вищому навчальному закладі.

62. Організація і планування навчальних (аудиторних) занять у вищій школі.

63. Організація, планування й облік самостійної роботи студентів.

64. Практична підготовка студентів вищого навчального закладу.

65. Організація і керівництво НДРС.

66. Організаційно-педагогічна та науково-методична діяльність вузівської кафедри.

67. Управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі.

68. Психолого-педагогічні проблеми управління навчальним процесом у вищій школі.

69. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.

70. Контроль у системі управління навчальним процесом вищого закладу освіти.

71. Навчально-методична документація з дисципліни.

72. Культура і гігієна навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі освіти.

73. Індивідуалізація навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі.

74. Зміст і форми індивідуальної роботи студента.

75. інформаційне та методичне забезпечення самостійної роботи студента у вищому навчальному закладі.

76. управління самостійною роботою студента у вищому навчальному закладі.

77. Контроль самостійної роботи студентів.

78. Форми практичної підготовки студентів.

79. Регламентація часу і термінів проходження практики у вищому навчальному закладі.

80. Система навчально-методичного забезпечення практичної підготовки майбутніх спеціалістів.

81. система науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі.

82. Автоматизовані системи управління (АСУ) навчальним процесом вищого закладу освіти.

83. Ефективність управління навчальним процесом вищого закладу освіти.

84. Система управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.

85. Дидактична стратегія і методична тактика в управління навчальним процесом вищого закладу освіти.

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль ІІ Дидактика вищої школи. | ТЕМА 5: Финансовая политика государства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.