МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як грати з агресивними дітьми.На перших етапах роботи з агресивними дітьми ми рекомендуємо підбирати такі ігри і вправи, за допомогою яких дитина могла 6 виплеснути свій гнів. Існує думка, що цей спосіб роботи з дітьми неефективний і може викликати ще більшу агресію. Як показує наш багаторічний досвід проведення ігрової терапії, спочатку дитина дійсно може стати більш агресивною (і ми завжди попереджаємо батьків про це), але через 4-8 занять «маленький агресор» починає поводитися більш спокійно. Якщо педагогу важко справитися з гнівом дитини, варто звернуся до фахівця і вести роботу паралельно з психологом. Перераховані нижче ігри сприяють зниженню вербальної і невербальної агресії і є одним з можливих способів легального виплескування гніву: «Обзивалки», «Два барани», «Толкалки», «Жужа», «Рубання ярів», «Та й ні», «Тух-тиби-дух», «Ввірвися в коло». Психолог Я А Павлова рекомендує педагогам включати агресивних дітей у спільні ігри з неагресивними. При цьому дорослий повинен знаходитися поруч і у випадку виникнення конфлікту допомогти хлопцям вирішити його прямо на місці. З цією метою корисно провести групове обговорення події, що призвело до загострення відносин. Наступним кроком може стати спільне ухвалення рішення про те, як щонайкраще вийти з положення, що створилося. Вислуховуючи однолітків, агресивні діти будуть розширювати свій поведінковий репертуар, а бачачи в процесі гри, як інші хлопчики і дівчатка уникають конфліктів, як вони реагують на те, що хтось інший, а не вони, перемагає в грі, як відповідають на образливі слова чи жарти однолітків, агресивні діти розуміють, що зовсім не обов'язково використовувати фізичну силу, якщо хочеш чогось домогтися. З цією метою можна використовувати такі ігри, як «Головом'яч», «Камінець у черевику», «Давайте привітаємося», «Король сказав...», «Ласкаві лапки» і інші. Для зняття зайвої м'язової напруги можна використовувати ігри, що сприяють релаксації.
|
||||||||
|