Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порівняння засобів упровадження та зв’язування об’єктів

8.1.Завантажте текстовий процесор WORDPAD.

8.2.Відкрийте текстовий файл Lab4txt2 із своєї особистої папки.

8.3.Перейдіть в кінець документа, поставте курсор на початок нового рядка та вставте зі своєї папки перші 3 створені раніше малюнки (четвертий малюнок не вставляти!). Для цього виконайте команду Вставка – Объект, обов’язково виберіть опцію Создать из файла та за допомогою кнопки Обзор знайдіть потрібний об’єкт, натисніть на ньому, потім натисніть кнопку ОК.

Рис. 29. Вікно добавляння файлу.

8.4.Зменшіть розміри відтворюваних малюнків у документі шляхом перетягування маркерів зміни розміру, які розташовані на межах малюнку.

8.5.Збережіть поточний файл під старою назвою. Був створений комбінований документ, який мав упроваджені малюнки.

8.6.В цьому завданні в документ буде вставлений 4-й об’єкт шляхом зв’язування. В документі Lab4txt2, який відкрито в редакторі WORDPAD, ще раз виконайте команду Вставка – Объект, виберіть опцію Создать из файла та за допомогою кнопки Обзор знайдіть у своїй папці файл Lab4mal4. Обов’язково включіть опцію Связь (див. рис. 25, пункт 4), потім ОК.

8.7.Збережіть файл під старою назвою. Закрийте редактор WORDPAD.

8.8.Завантажте графічний редактор Paint. Відкрийте файли Lab4mal3 та Lab4mal4 та внесіть в обидва деякі зміни, замалювавши верхню частину малюнків іншим кольором. Збережіть кожний файл командою Файл – Сохранить. Закрийте редактор Paint.

8.9.Знову відкрийте програму WORDPAD, завантажте файл Lab4txt2, перегляньте зміни, які відбулися з малюнками. Опишіть у зошиті, які малюнки змінились, а які ні. Спробуйте пояснити різницю між операціями впровадження та зв’язування.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Захоплення екрану | Знайомство з компілятором GCC

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.