Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВИДИ МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

 

Різні підприємства, країни, регіони у історичному розвитку пройшли різноманітні моделі маркетингових підходів у розвитку ринкових відносин у середині своєї країни. Історичні умови, традиції та зовнішні фактори ринкового середовища зумовили появу трьох загальних видів маркетингу в залежності від орієнтації на товар, споживача або на їх поєднання: 1) товарний маркетинг: 2) маркетинг споживача і 3) комбінований маркетинг.

*Товарний маркетинг це система функціонування фірми на ринку, яка на перше місце висуває товарні властивості, параметри і якості, вважаючи, що в основі маркетингу лежить товар і послуга, їх можливості задовольнити потреби через власні якісні конкурентоспроможні показники.

*Маркетинг споживана означає віддачу переваги споживчій вартості товарів з метою задоволення не тільки фізичної, але і духовної потреби і вимоги. Головне завдання маркетингу полягає у вивченні побажань, спонукання і формування попиту, пріоритетів тощо.

*Комбінований маркетингце поєднання двох попередніх видів маркетингу, яке застосовують у підприємницькій діяльності розвинуті країни, фірми, транснаціональні (міжнародні) компанії у сфері внутрішнього і міжнародного маркетингу.

Залежно від сфери маркетингової діяльності розрізняють маркетинг товарів споживчого попиту і виробничо-технічного призначення (агропромисловий, промисловий і т. д.).

За термінами проведення маркетингової політики розрізняють стратегічний і оперативний маркетинг.

*Стратегічний маркетинг розробляють на 2—5 років. Він означає розробку і реалізацію середньо — і довготривалої політики (5—10 років) фірми.

*Оперативний (тактичний) маркетингце розробка короткотермінової (до 2 років) ринкової політики фірми, яка базується на своєчасному реагуванні на динаміку потреб і попиту, виходячи із власних можливостей фірми.

 

Залежно від ступеня диференціації (групування) маркетингових заходів розрізняють глобальний і диференційований маркетинг.

*Глобальний маркетинг охоплює заходи для усіх споживачів, стандартизовані програми виробництва товарів, розрахованих на масового споживача.

*Диференційований маркетинг здійснюється у локальному середовищі, з локальними (місцевими) особливостями розподілу споживачів на групи за їх специфічними інтересами, побажаннями і вимогами.

Глобальний і диференційований маркетинг поділяються за видами попиту, об'єктів і мети досягнення (таблиця 1.3).

Окремо виділяють виробничий, товарний, торговельний, внутрішньо ринковий та зовнішньо ринковий маркетинг.

*Виробничийце вид маркетингу, спрямований на отримання реальних обсягів прибутку за рахунок зниження собівартості, розширення виробничих потужностей і збільшення обсягів збуту товарів.

*Товарнийвид маркетингу, суть якого полягає у отриманні обсягів виторгу і прибутку за рахунок поліпшення якостей, властивостей, умов застосування і конкурентоспроможності товарів і послуг.

*Торговельний вид маркетингу, при якому фірми отримують обсяги виторгу і прибутків за рахунок активного збуту, розширення мережі торговельних організацій, використання прогресивних методів торгівлі тощо.

*Внутрішньоринковий — вид маркетингу, суть якого полягає у отриманні високих прибутків завдяки орієнтації фірми на споживачів, їх вимог та потреб на локальному або національному ринку.

*Зовнішньоринковий — вид маркетингу, суть якого полягає у отриманні прибутків завдяки врахуванню специфіки демографи і поведінки споживачів у різних країнах і регіонах світового ринку. Міжнародний маркетинг поділяється на експортний та імпортний.

Таблиця 1.3. Види маркетингу і їх характеристика

Види Характеристика (ситуація на ринку-мета) Причини виникнення
Конверсійний Негативний попит- (погане ставлення) до власного товару-створити попит Нехтування елементами дослідження попереднього продажу, інформатизації покупців.
Стимулюючий Попит постійно відсутній (нульовий)-пробудити активність споживачів Нехтування рекламою, дослідженням конкурентоспроможності товар.
Ремаркетинг Попит знижується до мінімуму-стабілізувати попит і запобігти подальшому спаду. Неврахувания стимулюючих факторів збуту, рекламних поновлень, конкуренції товарів.
Синхро-маркетинг Продаж на ринку товарів, обсяги Яких коливаються, відсутня стабільність- зменшення до мінімуму амплітуди коливання попиту. Неритмічне, непостійне застосування факторів стимулювання і додаткових послуг.
Розвиваючий Велика кількість потенційних покупців- перетворити їх у реальних Відсутність поновлення нових рекламних звернень, додаткових стимулів, ярмарок, виставок
Підтргшуюч ий Ідеальний маркетинг, коми попит задовольняється пропозицією -Підтримати попит надалі Задоволення попиту
Демаркетчнг Зростає небажаний збут товарів, які слід було б зняти з продажу на ринку. Неврахування особливостей, якостей товарів, які негативно впливають на здоров 'я громадян, навколишнє середовище.
Протидіючий Негативний з точки зору соціально-етичних норм моралі попит на товари і послуги-своєчасно зупинити продаж, переорієнтувати попит, змінити товар, умови збуту і т. д. Неврахування особливостей, які історично склались на нових ринках збуту, недоліки у врахуванні демографії і поведінки покупців.

Продовження таблиці 1.3

Індивідуальний Унікальні (марочні) товари- більше уваги приділити техніко-економічним параметрам товару Потреба у більш детальному інформуванні через засоби масової інформації про товар «ринкової новизни».



Переглядів: 1160

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Отже, концепція маркетингу — це інтегрована, орієнтована на споживача і прибуток філософія бізнесу. | МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.