Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст звіту з практики

 

Звіт з практики повинен мати наступну структуру:

вступ, в якому обґрунтовується актуальність виконуваної роботи, ставиться мета і завдання роботи, визначається предмет дослідження (комплекс маркетингу), уточнюється об'єкт дослідження (товар або послуга), указуються матеріали, які були використані при написанні роботи;

аналіз потреб, що задовольняються товаром; проведення маркетингового дослідження; товарно-марочний аналіз; формування цінової політики; організація руху товару і збуту товару; розробка системи просування товару; розробка програми (стратегії) маркетингу - розділи роботи, які виконуються згідно змісту відповідних розділів даних методичних вказівок;

висновок. У висновку коротко наводяться результати проектних рішень щодо організації і планування інструментів маркетингу, робляться узагальнюючі висновки і даються рекомендації щодо подальшого вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.;

список використаних джерел, який включає підручники, монографії, періодичну літературу, ресурси Інтернет, внутрішні документи підприємства. Джерела в бібліографічному списку розташовуються в алфавітному порядку; на всі перелічені джерела в звіті з практики студентам необхідно зробити посилання.

 

3. АНАЛІЗ ПОТРЕБ, ЩО ЗАДОВОЛЬНЯЮТЬСЯ ТОВАРОМ

 

У цьому розділі виявляються ті проблеми, які вирішує даний товар у споживачів, тобто встановлюється перелік потреб, що задовольняються цим товаром. Товар розглядається як цінність для споживачів, оскільки інтегрує в собі фізичні, технічні, хімічні, естетичні, економічні і інші властивості і характеристики оточення товару (наприклад, імідж, марку тощо), що створюють додатковий ефект для покупців. Проте акцент робиться на потребах, які задовольняє товар, а не тільки на його техніко-експлуатаційних характеристиках: «Люди купують не ліки, а здоров'я».


4. Проведення маркетингового дослідження

 

4.1. Анкетне опитування

Студент повинен провести маркетингове дослідження, що дозволяє відповісти на лаву питань:

- отримати інформацію про існуючих і потенційних споживачів;

- охарактеризувати сегменти ринку;

- отримати інформацію про конкурентів;

- виявити системи переваг споживачів в ухваленні ними рішень про покупку;

- визначити вимоги споживачів до якості товару, його корисних властивостей;

- вивчити конкурентоспроможність товару на даному ринку, для чого студентом указується географія досліджуваного ринку;

- проаналізувати прихильність покупців до певних марок;

- досліджувати стан упаковки товару;

- вивчити пропонований продавцями сервіс (доставку товару, можливість його випробування або демонстрації, консультації і тому подібне);

- досліджувати стадії життєвого циклу товару;

- визначити діапазон цін на модифікації товару;

- встановити взаємозв'язок між ціною і попитом на товар;

- виявити чутливість покупців до змін ціни;

- спрогнозувати рівень цін залежно від стадії життєвого циклу товару;

- визначити доступність товару для споживачів;

- досліджувати місця продажу (оптову і роздрібну торгівлю);

- вивчити вплив реклами, іміджу і репутації товарів на поведінку покупців.

Для відповіді на поставлені питання студент повинен зібрати необхідну інформацію, проаналізувати її і представити отримані результати в наочній формі, зручній для ухвалення рішення, наприклад, за допомогою діаграм, таблиць тощо.

При зборі інформації необхідно скористатися вторинними даними, представленими в рекламних проспектах і внутрішніх документах підприємства, а також в галузевих, комерційних журналах, газетах. Корисну і цікаву інформацію можна знайти в таких виданнях, як «Маркетинг», «Маркетинг в Україні», «Практический маркетинг», «Маркетинг в России и за рубежом», «Бизнес», «Коммерсантъ».

Для збору первинних даних необхідно використовувати анкетне опитування. При проведенні опитування студент повинен керуватися наступними рекомендаціями:

• у анкеті повинно знайти віддзеркалення не менше 20 питань закритого типу;

• анкета має бути представлена в зручній формі для заповнення (не більше ніж на одному - двох листах формату А4) з відповідними поясненнями для респондента;

• чисельність респондентів доцільно обмежити 20-40;

• обробку анкет необхідно здійснити із застосуванням апарату математичної статистики.

 

4.2. Характеристика вибіркової сукупності

Вибіркова сукупність формується виходячи з передбачуваного цільового сегменту і характеристик його споживачів. Тому спочатку слід виділити генеральну сукупність, тобто описати потенційних покупців і їх поведінку. Важливим є визначення методу вибірки. Вибірка може бути здійснена випадковим методом або систематичним, тобто на основі якоїсь ознаки (стать, вік тощо). Характеристику вибіркової сукупності бажано представити в табличному або графічному вигляді.

 

4.3. Сегментація ринку споживачів

В процесі обробки результатів опитування студентові належить виявити реально існуючі групи споживачів, визначити їх характеристики і встановити один або декілька цільових сегментів.

Слід врахувати основні ознаки сегментації стосовно споживчого ринку:

• географічні: ділення ринку на різні географічні одиниці (країни, регіони, області, міста, селища), щільність населення, клімат;

• демографічні: вік, стать, рівень доходів, сімейний стан, соціальне положення, освіта, релігія, національність;

• психографічні: спосіб життя, система життєвих цінностей, належність до певної субкультури, тип особи, приналежність до референтних груп;

• поведінкові: привід для здійснення покупки, вигоди від товару, статус користувача, інтенсивність споживання товару, прихильність до товарної марки, ступінь залученості споживача в покупку, відношення до товару, ступінь готовності покупця до сприйняття товару.

Студент повинен виділити найпривабливіший цільовий сегмент з точки зору таких критеріїв, як чисельність потенційних споживачів сегменту (необхідно розрахувати цільовий сегмент), стійкість сегменту і ринкові можливості підприємства щодо роботи з даним сегментом.

 

4.4. Характеристика потреб споживачів товару

Для кожного цільового сегменту необхідно визначити споживчі переваги. Представники одного сегменту ринку однаково відносяться до товару з точки зору його характеристик, схожим чином його застосовують, однаковим чином реагують на інструменти маркетингової діяльності (ціну, рекламу, збут), демонструють схожу поведінку і лояльність до товару.

Характеристику переваг споживачів товару доцільно представити в табличному або графічному вигляді.

 

4.5. Позиціювання товару на ринку




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Голова циклової комісії___________ | Студентові необхідно визначити які стратегії позиціювання використовує фірма-виробник.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.