МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
На курсову роботу студенту________________________________________________________________________________ (ПІП) Тема: «Організація процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступному закладі ресторанного господарства» 1. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які підлягають розгляду): Вступ І. Теоретичне обґрунтування проблеми дослідження. 1.1. Характеристика та відмінні ознаки загальнодоступних ЗРГ із методом самообслуговування. 1.2. Сутність процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступних ЗРГ. 1.3. Особливості формування попиту споживачів в загальнодоступних ЗРГ із самообслуговуванням. ІІ. Дослідження організації процесу самообслуговування споживачів в загально ступному закладі ресторанного господарства. 2.1. Аналіз змісту пропозиції послуги в загально ступному ЗРГ. 2.2. Дослідження організації процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступному ЗРГ. 2.3. Оцінка якості надання послуг методом самообслуговування в загальнодоступному ЗРГ. ІІІ. Удосконалення організації процесу самообслуговування споживачів в досліджуваному ЗРГ. 3.1. Пропозиції щодо раціонального використання матеріально-технічної бази. 3.2. Заходи щодо підвищення якості процесу самообслуговування споживачів. Висновки і пропозиції Використані літературні джерела
2. Перелік графічного матеріалу: план-схема системи функціональної групи торговельних приміщень, план-схема роздаткової лінії самообслуговування, розрахунок матеріально-технічного забезпечення, таблиці, графіки, рисунки.
3. Термін виконання курсової роботи: з «___»_______ до «__»________201__р.
4. Завдання отримав ______________ __________ (ПІП студента) (підпис) 5. Завдання видав _______________ __________ (ПІП керівника) (підпис) Додаток Д. 8 Зразок оформлення завдання на курсову роботу Дисципліна «Організація ресторанного господарства»
ЗАВДАННЯ
|
||||||||
|