Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На курсову роботу студенту

________________________________________________________________________________

(ПІП)

Тема: «Організація процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступному закладі ресторанного господарства»

1. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які підлягають розгляду):

Вступ

І. Теоретичне обґрунтування проблеми дослідження.

1.1. Характеристика та відмінні ознаки загальнодоступних ЗРГ із методом самообслуговування.

1.2. Сутність процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступних ЗРГ.

1.3. Особливості формування попиту споживачів в загальнодоступних ЗРГ із самообслуговуванням.

ІІ. Дослідження організації процесу самообслуговування споживачів в загально ступному закладі ресторанного господарства.

2.1. Аналіз змісту пропозиції послуги в загально ступному ЗРГ.

2.2. Дослідження організації процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступному ЗРГ.

2.3. Оцінка якості надання послуг методом самообслуговування в загальнодоступному ЗРГ.

ІІІ. Удосконалення організації процесу самообслуговування споживачів в досліджуваному ЗРГ.

3.1. Пропозиції щодо раціонального використання матеріально-технічної бази.

3.2. Заходи щодо підвищення якості процесу самообслуговування споживачів.

Висновки і пропозиції

Використані літературні джерела

 

2. Перелік графічного матеріалу: план-схема системи функціональної групи торговельних приміщень, план-схема роздаткової лінії самообслуговування, розрахунок матеріально-технічного забезпечення, таблиці, графіки, рисунки.

 

3. Термін виконання курсової роботи: з «___»_______ до «__»________201__р.

 

4. Завдання отримав ______________ __________

(ПІП студента) (підпис)

5. Завдання видав _______________ __________

(ПІП керівника) (підпис)


Додаток Д. 8

Зразок оформлення завдання на курсову роботу

Дисципліна «Організація ресторанного господарства»

 

 

ЗАВДАННЯ




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На курсову роботу студенту | На курсову роботу студенту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.