МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
На курсову роботу студенту________________________________________________________________________________ (ПІП) Тема: «Організація процесу обслуговування туристів з різних країн світу в досліджуваному ЗРГ при готельному комплексі 1. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які підлягають розгляду): Вступ І. Теоретичне обґрунтування проблеми дослідження. 1.1. Характеристика ЗРГ як структурного підрозділу готельного комплексу. 1.2. Проектування пропозиції послуг харчування для туристів в готельних комплексах. 1.3. Сутність процесу обслуговування іноземних туристів за місцем проживання. ІІ. Дослідження організації процесу обслуговування туристів з різних країн світу в досліджуваному ЗРГ при готельному комплексі. 2.1. Аналіз змісту пропозиції послуг харчування туристів проживаючих в готельному комплексі. 2.2. Дослідження моделювання процесу обслуговування туристів в досліджуваному готельному комплексі. 2.3. Оцінка якості процесу обслуговування туристів в досліджуваному ЗРГ при готельному комплексі. ІІІ. Удосконалення організації процесу обслуговування туристів з різних країн світу в ЗРГ при готельних комплексах 3.1. Пропозиції щодо удосконалення проектування змісту послуг харчування туристів. 3.2. Удосконалення ефективності використання ресурсів. 3.3. Розробка заходів щодо підвищення якості надання послуг харчування туристів. Висновки і пропозиції Використані літературні джерела
2. Перелік графічного матеріалу: проект пропозиції послуги, план-схема структури функціональної групи торгівельних приміщень, план-схема розміщення лінії «Шведський стіл», розрахунки матеріально-технічного забезпечення, таблиці, графіки, рисунки.
3. Термін виконання курсової роботи: з «___»_______ до «__»________201__р.
4. Завдання отримав ______________ __________ (ПІП студента) (підпис) 5. Завдання видав _______________ __________ (ПІП керівника) (підпис) Додаток Ж Зразок оформлення титульної сторінки
Національний універсітет харчових технологій
КУРСОВА РОБОТА
з дисципліни «Організація ресторанного господарства»
на тему: _________________________________ _________________________________________ _________________________________________
Студент(ка) ____ курсу ____ групи _____форми навчання, факультету туризму, готельного та ресторанного бізнесу _____________________________ (Прізвище, ім’я, по-батькові)
Керівник ______________________ (науковий ступінь, посада) ______________________________________________ (Прізвище, ім’я, по-батькові)
Київ 201__ Додаток З Зразок оформлення рецензії РЕЦЕНЗІЯ На курсову роботу Тема____________________________________________________________________________________________________________ Студента ________________________________________________ ( Прізвище, ім’я, по–батькові) Керівник________________________________________________ (науковий ступінь, звання, прізвище, ім’я, по-батькові) Робота подана на перегляд «___»_______ 201__ р. Роботу повернено на доопрацювання «___»_______ 201__ р.
|
||||||||
|