Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір теми курсової роботи

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ

КАФЕДРА ЕКОНОМІКИ І МАРКЕТИНГУ

Економіка підприємства

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До виконання курсових робіт студентами напряму підготовки

6.140103 “Туризм”

Денної та заочної форми навчання

 

 

ЛЬВІВ-2014


Васильчак С.В., Негрич О.І. Економіка підприємства. Методичні вказівки до виконання курсових робіт студентами напряму підготовки 6.140103 “Туризм” денної та заочної форм навчання. – Львів, ЛІЕТ, 2014. – 28 с.

 

 

Укладачі: проф. Васильчак С.В., к.е.н. Негрич О.І.

 

 

Рецензенти: д.е.н., проф. Музика П.М.

 

Розглянуто і схвалено на засіданні

кафедри економіки і маркетингу

Протокол № ____

від “___” ___________ 2014 р.

Зав кафедрою: __________

д.е.н., проф. Васильчак С.В.

 

 

ЛІЕТ, 2014


ВСТУП

Методичні рекомендації призначені для надання допомоги студентам у виконанні курсових робіт згідно з чинними стандартами України.

Дані методичні рекомендації розкривають основні положення виконання курсових робіт з блоку загальноекономічних та професійно-орієнтованих дисциплін студентами галузі знань 0305 „Економіка і підприємництво”.

Напрям підготовки Термін виконання Дисципліни, з яких виконуються курсові роботи Об’єкти досліджень
“Туризм” (ОКР “бакалавр”) VІІ семестр “Економіка підприємства” Підприємства туризму, торгівлі, сфери послуг

 

Мета та завдання курсової роботи

Курсова робота є самостійного теоретико-дослідницькою роботою студента, що входить до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра з напрямку підготовки “Економіка підприємства”.

Виконання курсової роботи є складовою навчального процесу. Мета курсової роботи – поглибити теоретичні знання, набуті студентами у процесі вивчення дисциплін, і виробити вміння застосувати їх у практичному вирішенні питань економіки, організації та планування діяльності підприємства.

Виконання курсової роботи має сприяти глибшому засвоєнню студентами дисциплін, спонукає ґрунтовно вивчати законодавчі акти з питань економічних відносин, спеціальні наукові видання, у яких розглядаються окремі питання цих відносин за умов ринкової економіки.

У процесі виконання курсової роботи студент у відповідності до кваліфікаційних вимог, що пред’являються, повинен проявити свої знання загальнотеоретичних, загальноекономічних і фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, які розкривають теоретичні основи та практичні питання організації, планування і управління економікою підприємства, а також свої навички вести поточну планово-економічну роботу в підприємствах, прогнозувати і планувати їх розвиток, розробляти стратегію діяльності на ближчу та віддалену перспективу, розраховувати і аналізувати техніко-економічні показники діяльності, визначати основні напрямки удосконалення організаційно-економічного механізму підприємства, розробляти заходи щодо підвищення ефективності господарювання.

В процесі виконання курсової роботи студент повинен самостійно знайти та вивчити літературу з обраної теми, здійснити відповідний аналіз статистичних даних підприємства чи галузі, показати вміння вирішувати економічні завдання, застосовувати теоретичні положення у вирішенні конкретних питань економіки, організації та планування діяльності підприємства з урахуванням форм власності.

 

Вибір теми курсової роботи

Вибір теми курсової роботи – відповідальний етап, від якого значною мірою залежить напрям, зміст та успіх всього дослідження.

Тема курсової роботи повинна бути актуальною, відповідати вимогам сучасного етапу розвитку вітчизняної економіки, орієнтуватися на проблеми впровадження ринкового механізму господарювання, відображати практичні реалії діяльності господарюючих суб’єктів різних форм власності.

Право вибору теми курсової роботи надається студенту в межах орієнтовної тематики, яка розробляється, щорічно оновлюється і затверджується кафедрою економіки і маркетингу

Студенти заочної форми навчання здійснюють вибір теми курсової роботи з рекомендованого переліку тем з урахуванням своєї трудової діяльності, можливостей використання практичних матеріалів підприємств, де вони працюють.

Студентові видається завдання курсової роботи (Додаток А), де зазначається наукових керівник, тема роботи та термін її виконання.

 

2.1. Орієнтовна тематика курсових робіт з дисципліни „Економіка підприємства”

1. Роль підприємницької діяльності у розвитку економіки.

2. Туристичний бізнес як економіко-технологічна система.

3. Сутність та особливості підприємницької діяльності в туризмі.

4. Ресурсне забезпечення туристичної діяльності.

5. Потік туристів - основа комплектування туристичного продукту.

6. Місце реалізації туристичного продукту (послуг) в економіці суб'єктів туристичного бізнесу.

7. Розвиток українського туристичного бізнесу.

8. Методи планування продажу туристичного продукту й окремих послуг.

9. Матеріально-технічна база туристичних підприємств та її структура.

10. Основні підходи до визначення функціональної придатності об’єктів і споруд матеріально-технічної бази.

11. Методи і показники оцінки використання матеріально-технічної бази туристичних підприємств.

12. Оцінювання стану та ефективності використання трудових ресурсів туристичних підприємств.

13. Мотивація праці та організація заробітної плати на туристичних підприємствах.

14. Державне й договірне регулювання оплати праці на туристичних підприємствах.

15. Планування чисельності працівників туристичного підприємства.

16. Обґрунтування витрат на оплату праці на туристичних підприємствах.

17. Зміст і форми фінансової діяльності туристичного підприємства.

18. Економічна ефективність діяльності туристичного підприємства.

19. Сутність і роль доходу підприємств туристичного бізнесу.

20. Економічний механізм формування й розподілу доходу на туристичних підприємствах.

21. Стратегія формування доходу туристичних підприємств.

22. Політика оптимізації доходу туристичних підприємств.

23. Сутність і структура витрат на формування та реалізацію турпродукту.

24. Калькуляція собівартості і цін на туристичний продукт.

25. Планування витрат туристичних підприємств.

26. Сутність, види та джерела отримання прибутку в туристичному бізнесі.

27. Показники прибутку та рентабельності підприємств туристичного бізнесу.

28. Стратегія економічного управління прибутком туристичних підприємств.

29. Економічне управління формуванням і розподілом прибутку на туристичних підприємствах.

30. Система оподаткування туристичних підприємств в Україні.

31. Спрощена система оподаткування.

32. Особливості податкового обліку підприємств, що займаються туристичною діяльністю.

33. Механізм ціноутворення в міжнародному туризмі.

34. Фактори формування ціни на туристичні послуги.

35. Політика цін на туристичні послуги.

36. Структура ціни на туристичний продукт.

37. Доходи і витрати в туристичній діяльності.

38. Методи ціноутворення в туристичних фірмах.

39. Практичні аспекти формування цін на комплексне обслуговування у туристичному бізнесі.

40. Бізнес-планування на підприємствах туристичної сфери.

41. Інвестиційна діяльність на підприємствах туристичної сфери.

42. Зміст і функції бізнес-плану туристичних підприємств.

43. Зовнішньоекономічна діяльність туристичних підприємств.

44. Безпека туристичного підприємства.

45. Ризики у підприємницькій діяльності.

46. Ризики в туристичній діяльності.

47. Страхування ризиків у туристичних підприємствах.

48. Ліквідація і реорганізація туристичного підприємства.

49. Банкрутство і санація суб’єктів туристичного підприємства.

50. Способи конкурентної боротьби туристичних підприємств на ринку.




Переглядів: 2008

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Наукове керівництво та організація виконання курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.