Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Собівартість

При розрахунку собівартості одиниці продукції скористаємося формулою:

Sод. = S(уп)/ N + S(пер), (2)

де: Sод. – собівартість одиниці продукції;

S(уп) - умовно - постійні витрати (дані таблиці 9);

N - планований річний випуск продукції;

S(пер) - змінні витрати (дані таблиці 10).

Розрахунок витрат та собівартості доцільно провести з використанням табл..

Таблиця

Умовно - постійні витрати (розраховані на рік)

Зарплата управлінського персоналу  
Зарплата обслуговуючого персоналу  
Плата за електричну енергію  
Амортизаційні відрахування  
Витрати на маркетингові дослідження  
РАЗОМ  

 

Таблиця

Змінні витрати (розрахунок на одну одиницю продукції):

Зарплата робітників
Вартість матеріалів  
РАЗОМ  

 

Загальна собівартість випущеної продукції визначається за формулою:

Sз. = Sод. × N

де N – загальний річний випуск продукції, од.

Отримані результати доцільно подати у вигляді таблиці з наведенням прогнозованих на найближчі 2 роки даних.

 

 

Таблиця

Собівартість продукції

Показник 200.... рік 200.... рік 200.... рік
Собівартість      

 

Ціна

 

Стратегія ціноутворення. Одним з найважливіших елементів плану маркетингу є ціноутворення. Ціна пов'язана з такими чинниками маркетингу, як характеристика і образ товару і фірми і ін. Ціна на товар повинна мати безпосередній зв'язок з його якістю. Важливо, щоб ціни належним чином відображали рівень якості і імідж фірми, який вона хоче створити для своєї продукції. При аналізі що використовуються на фірмі способів ціноутворення доцільно виходити з наступних положень. Можлива ціна товару може визначатися, виходячи з:

* собівартості продукції;

* ціни конкурентів на аналогічний товар або товари-замінники;

* унікальних достоїнств товару;

* ціни, визначуваної попитом на товар.

На основі собівартості звичайно оцінюється мінімально можлива ціна товару (послуги), яка відповідає якнайменшим витратам.

Дотримуючись загальній методиці розрахунку ціни, при її визначенні треба слідувати наступному плану:

1. Постановка задачі ціноутворення;

2. Визначення попиту;

3. Прогноз витрат;

4. Аналіз цін і товарів конкурентів;

5. Вибір методу ціноутворення;

6. Встановлення остаточної ціни.

Для розрахунку ціні за витратною моделлю ціноутворення використовуємо формулу;

Ц = Сод + П = Сод + (Сод × k/100) (3)

де Сод – собівартість одиниці продукції;

П – прибуток;

k – відсоток прибутку від собівартості продукції.

На основі аналізу цін конкурентів визначається середній рівень цін. Максимально можлива ціна встановлюється для товарів, відмінних високою якістю або унікальними достоїнствами. Якщо розроблений детальний прейскурант і він може допомогти рецензенту розібратися в суті, слід привести його в скороченому вигляді. Можна помістити його повністю в додатку. Слід також розглянути політику знижок і зміни цін, а також вплив цінової стратегії в цілому на валовий прибуток.

 




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тип ринку і метод ціноутворення | Прибуток і графік беззбитковості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.