МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
СобівартістьПри розрахунку собівартості одиниці продукції скористаємося формулою: Sод. = S(уп)/ N + S(пер), (2) де: Sод. – собівартість одиниці продукції; S(уп) - умовно - постійні витрати (дані таблиці 9); N - планований річний випуск продукції; S(пер) - змінні витрати (дані таблиці 10). Розрахунок витрат та собівартості доцільно провести з використанням табл.. Таблиця Умовно - постійні витрати (розраховані на рік)
Таблиця Змінні витрати (розрахунок на одну одиницю продукції):
Загальна собівартість випущеної продукції визначається за формулою: Sз. = Sод. × N де N – загальний річний випуск продукції, од. Отримані результати доцільно подати у вигляді таблиці з наведенням прогнозованих на найближчі 2 роки даних.
Таблиця Собівартість продукції
Ціна
Стратегія ціноутворення. Одним з найважливіших елементів плану маркетингу є ціноутворення. Ціна пов'язана з такими чинниками маркетингу, як характеристика і образ товару і фірми і ін. Ціна на товар повинна мати безпосередній зв'язок з його якістю. Важливо, щоб ціни належним чином відображали рівень якості і імідж фірми, який вона хоче створити для своєї продукції. При аналізі що використовуються на фірмі способів ціноутворення доцільно виходити з наступних положень. Можлива ціна товару може визначатися, виходячи з: * собівартості продукції; * ціни конкурентів на аналогічний товар або товари-замінники; * унікальних достоїнств товару; * ціни, визначуваної попитом на товар. На основі собівартості звичайно оцінюється мінімально можлива ціна товару (послуги), яка відповідає якнайменшим витратам. Дотримуючись загальній методиці розрахунку ціни, при її визначенні треба слідувати наступному плану: 1. Постановка задачі ціноутворення; 2. Визначення попиту; 3. Прогноз витрат; 4. Аналіз цін і товарів конкурентів; 5. Вибір методу ціноутворення; 6. Встановлення остаточної ціни. Для розрахунку ціні за витратною моделлю ціноутворення використовуємо формулу; Ц = Сод + П = Сод + (Сод × k/100) (3) де Сод – собівартість одиниці продукції; П – прибуток; k – відсоток прибутку від собівартості продукції. На основі аналізу цін конкурентів визначається середній рівень цін. Максимально можлива ціна встановлюється для товарів, відмінних високою якістю або унікальними достоїнствами. Якщо розроблений детальний прейскурант і він може допомогти рецензенту розібратися в суті, слід привести його в скороченому вигляді. Можна помістити його повністю в додатку. Слід також розглянути політику знижок і зміни цін, а також вплив цінової стратегії в цілому на валовий прибуток.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|