МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Список використаних джерелНа перше місце списку використаних джерел виносяться документальні джерела офіційного характеру: Ø Конституція України; Ø Закони України; Ø міжнародні правові акти; Ø укази Президента України; Ø постанови та рішення Верховної Ради України; Ø постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України; Ø доповіді та виступи державних діячів України. Інша література подається нижче в алфавітному порядку за прізвищами перших авторів. Відомості про джерела, які включені до списку, необхідно давати згідно з вимогами державного стандарту з обов’язковим наведенням назв праць і вихідних даних видавництв. Бібліографічний опис самостійних видань (книг, наукових монографій, брошур, довідкових видань, збірників документів, збірників статей, збірників статистичних матеріалів та ін.) супроводжується такою інформацією: Ø прізвище та ініціали авторів; Ø повна назва друкованого видання; Ø місце видання (іноді дозволяється вказувати лише першу букву назви таких міст: Київ – К., Москва – М., Харків – Х.); Ø назва видавництва; Ø рік видання; Ø кількісна характеристика (загальний обсяг). Приклади оформлення списку використаних джерел за їх видами: Документальні джерела офіційного характеру: Самостійне видання: 1. Закон України «Про майнову відповідальність за порушення умов договору підряду (контракту) про виконання робіт на будівництві об’єктів» № 1641-ІІІ від 6 квітня 2000 р. // Відомості Верховної Ради України. - 2000. - № 27. – С. 480-483. У періодичному виданні: 2. Тюканько С. А. Розвиток критичного мислення на уроках інформатики. Науково-методичний журнал: Інформатика в школах України. Харків видавнича група «Основа», № 16 (544) квітень 2010. С. 9 – 11. Інша література; 3. Гаєвський. О. Ю. Інформатика. 7–11 класи. Навчальний посібник (2-е вид.). К.: А.С.К., 2008. – 512 с. 4. Зарецька І. Т. та ін. Інформатика: Підручник для 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закладів.- К.: Форум, 2001. Приклад опису електроних ресурсів: Коваленко С. П. Активізація розумової діяльності учнів на уроках інформатики.[Ел. рес.]: Режим доступу: http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki/images /f/f9/Активізація розумової_діяльності_учнів_на_уроках.doc
|
||||||||
|