Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

 

За завданням викладача, студенти аналізують геологічні карти і, дешифруючі застосовуючи умовні позначення встановлюють:

1 Вік осадових порід, що приймають участь в будові даної території.

2 Ступінь метаморфізму в древніх породах, якщо такі є .на даній території.

3 Ділянки з горизонтальним, моноклінальним і складчастим заляганням порід; вік порід, що приймають участь в будові товщ з різним характером залягання.

4 Характер залягання магматичних порід (інтрузивних і ефузивних), їх вік, склад, форму тіл, площу;

5 З чим пов’язана відслоненість давніх порід на даній території (процеси вивітрювання, робота річок, тектонічні процеси);

6 Розповсюдженість розривних порушень.

7 Захист лабораторної роботи проводиться на основі аналізу правильності описання карти.

 

Контрольні запитання

 

1 Як визначити по геологічній карті характер залягання порід?

2 З якого виду додатків до геологічної карти можна визначити ступінь метаморфізму?

3 Як порахувати площу геологічного тіла по карті?

4 Як визначити ступінь денудації рельєфу?

5 Які фактори впливають на швидкість денудаційних процесів?

6 У якому з графічних додатків до карти можна побачити наявність кутового чи стратиграфічного неузгодження?

7 У якому з додатків до геологічної карти наводиться найбільш детальна характеристика осадових порід?

8 Як порахувати приблизну площу геологічного об"єкта?

9 Як визначається простягання геологічних структур?

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3.

ГОРИЗОНТАЛЬНЕ ЗАЛЯГАННЯ ГІРСЬКИХ ПОРІД. ПОБУДОВА КАРТИ, РОЗРІЗУ, СТРАТИГРАФІЧНОЇ КОЛОНКИ

Мета роботи. Горизонтальне залягання є найпростішим видом залягання гірських порід, його інакше називають заляганням без тектонічних порушень. Зустрічається цей вид залягання переважно на платформах в осадовому чохлі і обмежно в складчастих областях на невеликих територіях. На прикладі горизонтального залягання порід найпростіше знайомитись з технікою побудови карт, розрізів і стратиграфічних колонок.

 




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАВИЛА ЧИТАННЯ КАРТ | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.