МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Хід виконання роботи
Студенти перекреслюють з рисунку 3.1 топографічну основу на формат А3. Горизонталі і абсолютні відмітки наносяться коричневим кольором, а річки – синім або блакитним. На топооснові будується геологічна карта з горизонтальним заляганням шарів згідно відповідного варіанту (таблиця 3.1). Над картою розташовуються підписи "Геологічно карта з горизонтальним заляганням шарів", рік і масштаб. Шари на карті зафарбовуються у кольори, що відповідають віку порід і індексуються. До карти додаються умовні позначення, складені у відповідності до вимог стандарту. Після побудови карти викладач наносить на ній лінію розрізу; вздовж цієї лінії студенти будують геологічний розріз, який розташовується під геологічною картою і оформляється згідно вимог. Ліворуч від геологічної карти розташовується стратиграфічна колонка в певному масштабі. Побудови і підписи виконуються чорною тушшю, шари порід зафарбовують згідно віку порід олівцями. Таблиця 3.1 - Варіанти для побудови геологічних карт
Рисунок 3.1 - Топографічна основа для побудови карти з
|
||||||||||||||||||||
|