Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

 

Для виконання роботи використовуються навчальні геологічні карти №5 і №6, де є ділянки з породами що залягають моноклінально без нанесених елементів залягання. Викладач визначає кожному студенту певну ділянку на карті, де потрібно встановити азимут і кут падіння. Студенти переносять на кальку горизонталі і геологічні границі в цій ділянці і після певних графічних побудов встановлюють ці параметри. Після цього, викладач для кожного студента проводить на карті лінію геологічного розрізу, вздовж якої студент повинен побудувати геологічний розріз вхрест простягання чи в діагональному напрямку ( в останньому випадку слід користуватися таблицею поправок кутів падіння).

На геологічному розрізі шари зафарбовуються в певні кольори і буквені та цифрові індекси, що відповідають віку порід. До геологічного розрізу додаються умовні позначення.

.

Звіт з лабораторної роботи складається з:

Викопіровки з геологічної карти з графічними побудовами для визначення елементів залягання.

Геологічного розрізу, побудованого вхрест простягання чи в діагональному напрямку через ділянку монокліналі.

 

Кконтрольні запитання

 

Як можна за геологічною картою встановити елементи залягання монокліналі?

Як встановлюється закладання за геологічною картою?

Як розрахувати дійсну товщину шару породи?

Опишіть техніку побудови геологічного розрізу.

Для чого будується геологічний розріз?

6 В якому напрямку проводиться лінія геологічного розрізу??

7 З чого починається побудова геологічного розрізу?

8 Як встановлюється дійсна товщина шару породи?

9 Яке співвідношення горизонтального і вертикального масштабів для розрізу шарів, що залягають нахилено?

10 Які правила оформлення геологічного розрізу? У якому випадку співпадають дійсний і видимий кути падіння?

11 У який бік міняється величина видимого кута відноснно дійсного?

 

12 Як користуватися таблицею поправок кутів падіння?

13 У зв"язку із чим лінія розрізу проводиться не вхрест простягання, а в діагональному напрямку?

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9.




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні положення | ПОБУДОВА ВИХОДУ НАХИЛЕНОГО ШАРУ НА ДЕННУ ПОВЕРХНЮ ЗА ЕЛЕМЕНТАМИ ЗАЛЯГАННЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.