Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

 

За завданням викладача студенти будують геологічний розріз вздовж лінії на навчальній геологічній карті. Робота виконується на форматі А4. Шари порід замальовуються у відповідності до шкали кольорів геохронологічної таблиці. До розрізу додаються умовні позначення.

 

кКонтрольні запитання

1 Як встановлюється положення осей складок?

2 Які параметри враховуються при побудові розрізу?

3 В якому напрямку проводиться лінія розрізу?

4 З яких складок починають будувати геологічний розріз?

5 Які види складок за співвідношенням товщин на крилах і в замку Ви знаєте?

6 Як користуватися елементами залягання на карті?

7 Яка різниця між концентричними і подібними складками?

8 Які елементи складок Ви знаєте?

9 Дайте характеристику синклінальної і антиклінальної складок.

ЛЛабораторна робота № 154.

ПОБУДОВА ГЕОЛОГІЧНОГО РОЗРІЗУ ЧЕРЕЗ СКЛАДЧАСТІ СТРУКТУРИ З ПЕРЕКИНУТИМИ СКЛАДКАМИ

 

Мета роботи. Навчитися будувати розрізи по геологічних картах з перекинутими складками, які найбільш характерні для докембрійської і каледонськоїкаледонської складчастостей, а також гірськоскладчастих гірськоскладчастих областей і крайових прогинів альпійської складчастості.




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні положення | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.