Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Одержання метиламіну з ацетаміду (реакція Гофмана)

Дослід проводять у витяжній шафі!

В пробірку з газовідвідною трубкою поміщають суміш рівних кількостей (по 0,5 г) ацетаміду, хлорного вапна та гашеного вапна, прибавляють краплю води. Кінець газовідвідної трубки опускають у пробірку з 3 мл дистильованої води і охолоджують льодом. Реакцій-ну суміш нагрівають у полум’ї пальника, помічають запах метиламі-ну, що виділяється. Записують рівняння реакції і спостереження в лабораторний журнал. (Розчин метиламіну зберігають для подаль-ших дослідів).

 

Одержання метиламіну з його солей

Дослід проводять у витяжній шафі!

Наливають у пробірку 0,5 - 1 мл розчину солянокислого метиламіну і 0,5 мл 30%-го розчину гідроксиду натрію. Закривають пробірку пробкою з газовідвідною трубкою, кінець трубки опус-кають у пробірку з дистильованою водою (цю пробірку охолоджу-ють льодом). Реакційну суміш нагрівають і помічають запах метил-аміну, що виділяється.

Записують рівняння реакції. Розчин метиламіну зберігають для подальших дослідів.

 

8.3. Оснóвні властивості метиламіну

а) Краплю водного розчину метиламіну скляною паличкою наносять на лакмусовий папір.

б) В пробірку вміщюють 2 краплі водяного розчину метиламі-ну і додають одну краплю фенолфталеїну.

Записують спостереження і роблять висновок про реакцію середовища водяного розчину метиламіну та його рН.

 




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Одержання ізоамілацетату (грушевої есенції) | Взаємодія метиламіну з азотистою кислотою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.