МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Якість продукції, її оцінка і рівень якості.Обчислення потреби у матеріальних ресурсах. Виробнича потужність підприємства, її визначення. Планування виробничої програми підприємства. Ресурсне обґрунтування виробничої програми. Загальна характеристика продукції. Показники обсягу продукції. ЛК-7 Виробництво, якість і конкурентноспроможність продукції. Інфраструктура підприємства – це комплекс цехів, господарств і служб підприємства, які забезпечують необхідні умови для функціонування підприємства в цілому. Інфраструктура підприємства, її поняття, види і значення. Розрізняють виробничу і соціальну інфраструктуру. До виробничої інфраструктури підприємства належать підрозділи, які не беруть безпосередньої участі у створенні профільної продукції, але своєю діяльністю створюють умови необхідні для роботи основних виробничих цехів. Виробнича інфраструктура включає · ремонтне господарство; · транспортне господарство; · енергетичне господарство; · інструментальне господарство; · складське господарство. Значення виробничої інфраструктури полягає в тому, що вона є необхідною умовою нормального перебігу виробничих процесів на підприємстві. Соціальна інфраструктура забезпечує задоволення соціально-побутових і культурних потреб працівників підприємтсва. До складу підрозділів соціальної інфраструктури можуть входити: ¨ їдальні, кафе, буфети; ¨ лікарні, поліклініки, медпункти; ¨ власні житлові будинки, заклади побутового обслуговування; ¨ школи, професійно-технічні училища, факультети; ¨ дитячі дошкільні заклади, бібліотеки, клуби, палаци культури; ¨ бази та будинки відпочинку, спортивні споруди. Соціальна інфраструктура забезпечує створення комфортного соціального середовища, сприятливого психологічного клімату у трудовому колективі й соціальну мотивацію праці, що в кінцевому результаті впливає на рівень продуктивності праці і прибутки підприємтсва.
1. Загальна характеристика продукції. Використовуючи засоби виробництва, засоби праці і предмети праці у процесі виробництва людина створює певні матеріальні блага, які виступають у вигляді конкретної продукції або виробів. Під час виготовлення продукція перебуває на різних стадіях технологічного процесу і тому може називатись ~ незавершене виробництво; ~ напівфабрикати; ~ готова продукція. Результатом (продуктом) праці на промислових підприємствах є обсяг випущеної продукції, на підприємствах транспорту обсяг перевезень вантажів або пасажирів, в підприємствах побуту – обсяг поданих послуг, в торгівлі – обсяг товарообороту. Продукти праці поділяються за економічним призначенням на засоби виробництва і предмети споживання, в цілому вони називаються продукція І та ІІ підрозділів, а у промисловості група "А" і група "Б". Засоби виробництва поділяються на засоби праці і предмети праці, а предмети споживання на продовольчі і непродовольчі товари. Облік обсягу випущеної продукції здійснюється в натуральних і вартісних показниках. Натуральними показниками є обсяг продукції по номенклатурі і асортименту у певних фізичних одиницях виміру. Номенклатура продукції – це перелік назв окремих видів продукції; асортимент – це різновиди виробів в межах даної номенклатури. Вимірниками обсягу продукції в натуральному виразі є конкретні фізичні одиниці – штуки, тонни, метри і т. п. У практиці планування та обліку обсягу продукції іноді використовують умовно-натуральні (наприклад, умовні банки консервів, умовні листи шиферу, штуки цегли) і подвійно натуральні показники (наприклад ,виробництво сталевих труб може вимірюватись тоннами та метрам, тканини – погонними та квадратними метрами). Вартісними показниками виробничої програми є обсяги товарної, валової, реалізованої і чистої продукції. Товарна продукція – це загальна вартість усіх видів готової продукції, напівфабрикатів, робіт і послуг виробничого характеру призначених для реалізації різним споживачам. Обсяг товарної продукції (ТП) визначають за формулою: ТП = ГП + ПФ + Р, грн. де ГП – готова продукція, визначається як добуток кількості виготовленої продукції(К) на її ціну(Ц). ® ГП = ( К × Ц ) ПФ – напівфабрикати, що реалізуються на сторону; Р – вартість робіт і послуг на сторону.
Валова продукція – загальний обсяг виробництва продукції у вартісному виразі незалежно від ступеня її готовності ВП = ТП - ( НЗВп -- НЗВк ), грн. де НЗВ – незавершене виробництво – це розпочата, але незакінчена продукція. Обсяг незавершеного виробництва (НЗВ) визначається як добуток кількості продукції (К), що знаходиться у незавершеному виробництві на її ціну(Ц) і на коефіцієнт готовності цієї продукції ( Кгот.). НЗВ = К × Ц × К гот. Реалізована продукція – це товарна продукція, яка відвантажена споживачеві і за яку надійшли або мають надійти кошти у зазначений термін на рахунок підприємства. РП = ТП + НЗп – НЗк, грн. де НЗп і НЗк – залишки нереалізованої продукції на початок і кінець періоду. Чиста продукція – це новостворена на підприємстві вартість за певний період. ЧП = ТП – МВ – А, грн. де МВ – матеріальні витрати на виробництво продукції, грн. А – нарахована амортизація за відповідний продукт, грн.
Читайте також:
|
||||||||
|