Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Якість продукції, її оцінка і рівень якості.

Обчислення потреби у матеріальних ресурсах.

Виробнича потужність підприємства, її визначення.

Планування виробничої програми підприємства. Ресурсне обґрунтування виробничої програми.

Загальна характеристика продукції. Показники обсягу продукції.

ЛК-7 Виробництво, якість і конкурентноспроможність продукції.

Інфраструктура підприємства – це комплекс цехів, господарств і служб підприємства, які забезпечують необхідні умови для функціонування підприємства в цілому.

Інфраструктура підприємства, її поняття, види і значення.

Розрізняють виробничу і соціальну інфраструктуру.

До виробничої інфраструктури підприємства належать підрозділи, які не беруть безпосередньої участі у створенні

профільної продукції, але своєю діяльністю створюють умови необхідні для роботи основних виробничих цехів.

Виробнича інфраструктура включає

· ремонтне господарство;

· транспортне господарство;

· енергетичне господарство;

· інструментальне господарство;

· складське господарство.

Значення виробничої інфраструктури полягає в тому, що вона є необхідною умовою нормального перебігу виробничих процесів на підприємстві.

Соціальна інфраструктура забезпечує задоволення соціально-побутових і культурних потреб працівників підприємтсва.

До складу підрозділів соціальної інфраструктури можуть входити:

¨ їдальні, кафе, буфети;

¨ лікарні, поліклініки, медпункти;

¨ власні житлові будинки, заклади побутового обслуговування;

¨ школи, професійно-технічні училища, факультети;

¨ дитячі дошкільні заклади, бібліотеки, клуби, палаци культури;

¨ бази та будинки відпочинку, спортивні споруди.

Соціальна інфраструктура забезпечує створення комфортного соціального середовища, сприятливого психологічного клімату у трудовому колективі й соціальну мотивацію праці, що в кінцевому результаті впливає на рівень продуктивності праці і прибутки підприємтсва.


 

1. Загальна характеристика продукції.

Використовуючи засоби виробництва, засоби праці і предмети праці у процесі виробництва людина створює певні матеріальні блага, які виступають у вигляді конкретної продукції або виробів.

Під час виготовлення продукція перебуває на різних стадіях технологічного процесу і тому може називатись

~ незавершене виробництво;

~ напівфабрикати;

~ готова продукція.

Результатом (продуктом) праці на промислових підприємствах є обсяг випущеної продукції, на підприємствах транспорту обсяг перевезень вантажів або пасажирів, в підприємствах побуту – обсяг поданих послуг, в торгівлі – обсяг товарообороту.

Продукти праці поділяються за економічним призначенням на засоби виробництва і предмети споживання, в цілому вони називаються продукція І та ІІ підрозділів, а у промисловості група "А" і група "Б".

Засоби виробництва поділяються на засоби праці і предмети праці, а предмети споживання на продовольчі і непродовольчі товари.

Облік обсягу випущеної продукції здійснюється в натуральних і вартісних показниках. Натуральними показниками є обсяг продукції по номенклатурі і асортименту у певних фізичних одиницях виміру. Номенклатура продукції – це перелік назв окремих видів продукції; асортимент – це різновиди виробів в межах даної номенклатури. Вимірниками

обсягу продукції в натуральному виразі є конкретні фізичні одиниці – штуки, тонни, метри і т. п.

У практиці планування та обліку обсягу продукції іноді використовують умовно-натуральні (наприклад, умовні банки консервів, умовні листи шиферу, штуки цегли) і подвійно натуральні показники (наприклад ,виробництво сталевих труб може вимірюватись тоннами та метрам, тканини – погонними та квадратними метрами).

Вартісними показниками виробничої програми є обсяги товарної, валової, реалізованої і чистої продукції.

Товарна продукція – це загальна вартість усіх видів готової продукції, напівфабрикатів, робіт і послуг виробничого характеру призначених для реалізації різним споживачам.

Обсяг товарної продукції (ТП) визначають за формулою:

ТП = ГП + ПФ + Р, грн.

де ГП – готова продукція, визначається як добуток кількості виготовленої продукції(К) на її ціну(Ц). ® ГП = ( К × Ц )

ПФ – напівфабрикати, що реалізуються на сторону;

Р – вартість робіт і послуг на сторону.

 

Валова продукція – загальний обсяг виробництва продукції у вартісному виразі незалежно від ступеня її готовності

ВП = ТП - ( НЗВп -- НЗВк ), грн.

де НЗВ – незавершене виробництво – це розпочата, але незакінчена продукція. Обсяг незавершеного виробництва (НЗВ) визначається як добуток кількості продукції (К), що знаходиться у незавершеному виробництві на її ціну) і на коефіцієнт готовності цієї продукції ( Кгот.).

НЗВ = К × Ц × К гот.

Реалізована продукція – це товарна продукція, яка відвантажена споживачеві і за яку надійшли або мають надійти кошти у зазначений термін на рахунок підприємства.

РП = ТП + НЗп – НЗк, грн.

де НЗп і НЗк – залишки нереалізованої продукції на початок і кінець періоду.

Чиста продукція – це новостворена на підприємстві вартість за певний період.

ЧП = ТП – МВ – А, грн.

де МВ – матеріальні витрати на виробництво продукції, грн.

А – нарахована амортизація за відповідний продукт, грн.

 


Читайте також:

  1. II рівень
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  4. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  5. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  6. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці
  9. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  10. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  11. Аналіз та оцінка організаційних структур управління
  12. Аналіз та оцінка проведеного уроку




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційні типи виробництв. | Планування виробничої програми підприємства. Ресурсне обґрунтування виробничої програми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.