МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||
Усна і письмова нумерація чисел 101 – 1000.Концентр «Тисяча» у програмі з математики вивчається у 3-му класі у такій послідовності: 1. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000. · Ознайомлення з новою лічильною одиницею – сотнею. · Лічба сотнями. · Утворення чисел у межах 1000. · Поняття «трицифрове число» і «одиниця третього розряду». · Називання чисел у прямому і зворотньому порядку в межах 1000. · Читання трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел. · Помісцеве значення цифри в запису чисел. · Значення нуля у запису чисел. · Десятковий склад чисел. · Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки. · Порівняння чисел. · Обчислення, які виконуються на основі знання нумерації (300+50, 350-50, 350-300, 400+1). 2. Додавання і віднімання в межах 1000. · Усне додавання і віднімання чисел без переходу через розрядну одиницю. · Усне додавання і віднімання чисел з переходом через розрядну одиницю. · Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. · Зв'язок дії «додавання» і «віднімання». · Перевірка дії «додавання» і «віднімання». 3. Табличне множення і ділення. 4. Позатабличне множення і ділення.
Знанння з нумерації чисел в межах 1000 закріплюються і систематизуються при вивченні теми «Міри довжини і маси».
|
|||||||||||||||||||||||||
|