Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Усна і письмова нумерація чисел 101 – 1000.

Концентр «Тисяча» у програмі з математики вивчається у 3-му класі у такій послідовності:

1. Усна і письмова нумерація чисел у межах 1000.

· Ознайомлення з новою лічильною одиницею – сотнею.

· Лічба сотнями.

· Утворення чисел у межах 1000.

· Поняття «трицифрове число» і «одиниця третього розряду».

· Називання чисел у прямому і зворотньому порядку в межах 1000.

· Читання трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел.

· Помісцеве значення цифри в запису чисел.

· Значення нуля у запису чисел.

· Десятковий склад чисел.

· Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки.

· Порівняння чисел.

· Обчислення, які виконуються на основі знання нумерації (300+50, 350-50, 350-300, 400+1).

2. Додавання і віднімання в межах 1000.

· Усне додавання і віднімання чисел без переходу через розрядну одиницю.

· Усне додавання і віднімання чисел з переходом через розрядну одиницю.

· Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.

· Зв'язок дії «додавання» і «віднімання».

· Перевірка дії «додавання» і «віднімання».

3. Табличне множення і ділення.

4. Позатабличне множення і ділення.

 

Алгоритм опрацювання нумерації трицифрових чисел за методичною системою М.В. Богдановича
1) спочатку усна нумерація;
2) потім письмова нумерація;

 

Методичні особливості вивчення нумерації чисел у межах 1000
Ознайомлення з поняттям "Сотня" як зі складеною лічильною одиницею
1. Ознайомившись з новим розрядом "сотні", школярі вчаться читати числа, записані в нумераційній таблиці, з'ясовують, скільки сотень, десятків та одиниць у кожному числі. Учні вчаться лічити в прямому і зворотному порядку, причому пропонуються такі завдання, щоб обов'язково був перехід через розряд.
2. Запис трицифрових чисел спочатку здійснюється в нумераційній таблиці. Пропонуємо числа вже з визначеним десятковим складом (5 сотень, 2 десятки та 7 одиниць), а потім лише називаємо числа, а десятковий склад учні мають визначити самі (чотириста двадцять вісім, сімсот п'ять ...). Далі пропонуємо записувати трицифрові числа без нумераційної таблиці.
3. Учні вчаться встановлювати, що означає кожна цифра в запису числа, скільки в даному числі одиниць кожного розряду. Наприклад, у числі "627" цифра "7" означає число одиниць, цифра "2" означає число десятків, а цифра "6" – число сотень. У числі "627" у третьому розряді 6 одиниць, або 6 сотень, у другому розряді – 2 одиниці, або 2 десятки, а в першому – 7 одиниць. Порівняння трицифрових чисел відбувається двома способами: на підставі порядку слідування чисел у натуральному ряді та на підставі десяткового складу чисел – порозрядного порівняння.
4. Далі на підставі аналогії із додаванням одиниць і круглих десятків учні вчаться додавати і віднімати розрядні числа – круглі сотні. Тут застосовується спосіб укрупнення розрядних одиниць.
5. На подальшому етапі учні знайомляться з випадками віднімання на підставі десяткового складу числа: 345 — 300, 345 – 40, 345 – 5. Наприклад, 853 – 50: 1) 853 – це 8 сотень, 5 десятків та 3 одиниці; 2) 50 – це 5 десятків. 3) Вилучаю із 8 сотень 5 десятків та 3 одиниці 5 десятків, отримую 8 сотень і 3 одиниці – це число 803. 4) 853 – 50 = 803.

 

Додавання та віднімання способом укрупнення розрядних одиниць
1. Замінюю кожне число однаковими більш крупними розрядними одиницями.
2. Додаю /віднімаю числа розрядних одиниць.
3. Подаю результат в одиницях. Наприклад, 700 – 400
4. Замінюю кожне число сотнями: 7 сот. – 4 сот.
5. Віднімаю числа сотень: 7 сот. – 4 сот. = 3 сот.
6. Результат подаю в одиницях: 3 сот. = 300. 700 – 400 = 7 сот. – 4 сот. = 3 сот. = 300

Знанння з нумерації чисел в межах 1000 закріплюються і систематизуються при вивченні теми «Міри довжини і маси».




Переглядів: 3247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Властивості та відношення предметів. Розміщення предметів у просторі і на площині. Лічба предметів. Нумерація чисел в межах 10. | Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.