Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Якість як об'єкт управління, терміни та визначення.

№   Терміни Визначення
1. Вимоги до якості Вираження певних потреб чи набір кількісно або якісно установлених вимог до характеристики об'єкта, для того, щоб зробити можливим їх виконання та перевірку
2. Дефект Невиконання заданої чи очікуваної вимоги, яка стосується об'єкта
3. Відповідальність за якість продукції Обов'язки, покладені на виробника чи на інших осіб щодо відшкодування втрат від заподіяних травм, пошкодження власності чи іншої шкоди, спричиненою продукцією
4. Забезпечення якості Усі планові і систематично виконувані в межах систем якості види діяльності, підтверджувані в разі потреби, необхідні для створення достатньої впевненості в тому, що об'єкт виконуватиме вимоги до якості
5. Система якості Сукупність організованої структури, методики, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення управління якістю
6. Поліпшення якості Заходи, здійснювані на підприємстві для підвищення ефективності і результативності діяльності та процесів із метою одержання користі як для підприємств, так і для споживачів
7. Контроль якості Діяльність, яка складається з вимірювань, експертизи, випробувань або оцінювання однієї чи декількох характеристик із метою калібрування об'єкта і порівняння одержаних результатів з установленими вимогами для визначення того, чи досягнута відповідальність для кожної з цих характеристик
8. Самоконтроль Контроль виконаної роботи її виконавцем, відповідно до встановлених вимог
9. Управління якістю Напрямки виконання функції загального управління, які визначають політику, цілі і відповідальність у сфері якості, а також здійснюють її за допомогою таких засобів, як планування якості і оперативне управління якістю, забезпечення якості та поліпшення якості в межах системи якості
Планування якості Діяльність, яка встановлює цілі і вимоги до якості та до застосування елементів системи якості
Оперативне управління якістю Методи і види діяльності оперативного характеру, що використовуються для виконання установлених вимог до якості

 

       
   
Якість послуги – сукупність характеристик послуги які, визначають її здатність задовольняти встановлені або передбачувані потреби споживача. Якість кулінарної продукції –сукупність властивостей кулінарної продукції, які обумовлюють її придатність до подальшої обробки або споживання, безпеку для здоров’я, стабільності складу і споживчих властивостей. Якість обслуговування – сукупність характеристик процесу і умов обслуговування, які забезпечують задоволення встановлених або передбачуваних потреб споживача.  
 
 
Показник якості продукції –кількісна характеристика однієї або декількох властивостей продукції, які входять в її якість та розглядаються щодо відповідних умов її створення, експлуатації або споживання Показник якості послуги (обслуговування) –кількісна характеристика однієї, або декількох властивостей послуги (обслуговування), що є складовими якості.  
 
 
Рівень якості продукції –відносна характеристика якості продукції, яка заснована на порівняні значень показників якості оцінюваної продукції з базовими значеннями відповідних показників. Рівень якості послуги (обслуговування) -відносна характеристика якості (обслуговування), що заснована на порівнянні фактичних значень показників якості з нормативними значеннями цих показників. Оцінка рівня якості продукції –сукупність операцій, які включають вибір номенклатури показників якості, визначення значень цих показників і співставлення їх з базовими значеннями.  
 
 
Властивість продукції –об’єктивна особливість продукції, яка може проявлятися при її створені, експлуатації або споживанні. Ознака продукції –якісна або кількісна характеристика будь-яких властивостей, або станів. Параметри продукції –ознака продукції, яка кількісно характеризує будь-які її властивості або стан.  

 


#
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Переглядів: 780

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для цього нижче приведемо деякі прийоми, які дозволяють формувати навички позитивного мислення. | Фактори, що впливають на якість.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.