МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Іспанська та італійська література 18 ст. Загальна характеристика.Італійська. Відкриття водного шляху до Індії – фатальне для Італії (припинилось надходження вовни з Англії та Франції). Але Іт. залишається центром культурного життя Європи (сюди їдуть художники по науку; багаті люди з Англії, Франції, Нім., Ісп. звертаються з замовленнями до італ. майстрів). Але Іт. поступилася іншим країнам (люди не знаходили роботи, тікали в села). Але Ісп. захопила майже всю Іт., міста втрачали свою незалежність. Джордано Бруно (вірив у людські сили, йшов на штурм усього) був спалений га площі, коли відмовився підкоритися. Галілей був примушений відмовитися від свого вчення, втратив сміливість, талант. З’являється течія – Маринізм (від Марино), що мала бароківський напрямок (читач знаходився в стані постійного здивування). Марино – винахідник кончетті – віртуозних словосполучень, епітетів, зворотів мови. Мав багато ворогів, але були й прихильники. До 17 ст. група поетів – “пастуші поети” -заявили про своє прагнення викорінити мариністів. Гасло групи – повернення до безневинної чистоти звичаїв. Після смерті королеви було засновано Академію “Аркадія”: - покровитель – немовля Ісуса - герб – пастуша сопілка - збори відбувалися десь на лоні природи Поети були далекі від народу, прагли знайти куточок, де щастя не було б затьмарене. Т. Кампанелла – продовжувач ренесансної форми літератури - в 15 р. В монастирі вивчив філософію і богослов’я - 25 років ув’язнення (мріяв про звільнення Батьківщини) - змушений покинути Батьківщину, помер у Франції. Утопічний роман “Місто сонця” (мрії про кращий устрій люд. сус-ва, де верховний правитель - Сонце).
|
||||||||
|