Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 1

Форма самостійної роботи студента Попередня підготовка з визначених питань
Вид заняття Семінар-розгорнута бесіда. Письмове бліц-опитування.
Тема заняття Судові експертизи і експертні дослідження та їх роль у правоохоронній діяльності
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті «семінар-розгорнута бесіда»; письмове бліц-опитування студентів. Визначити сутність судових експертиз та експертних досліджень, їх нормативно-правове регулювання; засвоїти види судових експертиз, їх класифікацію; знати основні завдання судових експертиз; розуміти специфіку діяльності правоохоронних органів та їх зв'язок з судовими експертизами; визначити систему доказів у правоохоронній діяльності, механізм вилучення документів та особливості оформлення цих дій правоохоронними органами
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Розуміння сутності судових експертиз і експертних досліджень та їх ролі у правоохоронній діяльності; оволодіння знаннями щодо видів судових експертиз та їх прикладного характеру; засвоєння специфіки діяльності правоохоронних органів під час здійснення судових експертиз; розвиток критичного та аналітичного мислення внаслідок проведеного семінару-розгорнутої бесіди; набуття навиків роботи з літературою під час підготовки до семінарського заняття; засвоєння основ базових знань з професії (експерт-бухгалтер, ревізор)
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 4 (2 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц-опитування)

 

Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст семінарського заняття  
Судові експертизи і експертні дослідження та їх роль у правоохоронній діяльності 1. Сутність судових експертиз та експертних досліджень, їх нормативно-правове регулювання. 2. Види судових експертиз, їх класифікація. 3. Основні завдання судових експертиз. 4. Правоохоронні органи та їх зв'язок з судовими експертизами.   1. Обговорення теоретичних питань у формі семінару-розгорнутої бесіди (усне опитування ). 2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).   При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с. 7 – 33.

Обговорення попередньо вивченого матеріалу за темою заняття, контроль знань шляхом усної відповіді та бліц-опитування у письмовій формі.




Переглядів: 301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Заняття № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.