Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 3

Форма самостійної роботи студента Завчасна підготовка за визначеними темами
Вид заняття Семінар-дискусія. Письмове бліц-опитування
Тема заняття Концептуальні основи судово-бухгалтерської експертизи та її зв’язок із практикою бухгалтерського обліку
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті «семінар-дискусія»; письмове бліц-опитування студентів. З’ясувати: сутність судово-бухгалтерської експертизи, її зміст та завдання; предмет і об’єкти судово-бухгалтерської експертизи; метод та методичні прийоми і способи експертних досліджень. Визначити зв’язок судово-бухгалтерської експертизи з практикою бухгалтерського обліку. Дослідити історичні аспекти розвитку судово-бухгалтерської експертизи. Надати порівняльну характеристику судово-бухгалтерської експертизи, ревізії та аудиту
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Знання теоретичних основ судово-бухгалтерської експертизи, її сутності, предмету та об’єкту; завдань судово-бухгалтерської експертизи; методів та методичних прийомів судово-бухгалтерської експертизи; набуття навиків роботи з інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел); засвоєння основ базових знань з професії (експерт-бухгалтер, ревізор, аудитор)
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 4 (2 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц-опитування)

 

Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст семінарського заняття  
Концептуальні основи судово-бухгалтерської експертизи та її зв’язок із практикою бухгалтерського обліку 1. Сутність судово-бухгалтерської експертизи, її зміст та завдання. 2. Поняття предмета, об’єктів та методичних прийомів судово-бухгалтерської експертизи. 3. Зв’язок судово-бухгалтерської експертизи з практикою бухгалтерського обліку. 4. Відмінні риси судово-бухгалтерської експертизи від ревізії та аудиту. 1. Обговорення теоретичних питань у формі семінару-дискусії (усне опитування ). 2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).   При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с. 49 – 57.

 

Обговорення лекційного теоретичного матеріалу та темою заняття, контроль знань шляхом усної відповіді та бліц-опитування у письмовій формі.




Переглядів: 293

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 2 | Заняття № 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.