МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Едгар ДегаСеред імпресіоністів практично не було скульпторів, рідкісний виняток склав Едгар Дега (1834-1917 рр..), Який писав картини і творив скульптури. Він примикав до напрямку імпресіоністів, хоча його мальовничі прийоми були зовсім іншими. У центрі мистецтва цього художника і скульптора завжди стояла людина, в той час як пейзаж, чи не провідний жанр імпресіоністів, не грав в його творчості такої значної ролі. Він писав людей різних суспільних верств Франції: модисток, прачок і прасувальниць за роботою, балерин у хвилини відпочинку, на репетиціях під час виступів на сцені; побутові сценки - у кафі, на вулиці, на скачках (одна з його знаменитих скульптур - "Чотирнадцятирічна танцівниця "). Пройшовши короткий період захоплення історичними сюжетами і пізніше портретом, в якому вже проявилася його гостра спостережливість, Дега переходить під впливом Едуарда Мане до зображення сцен сучасного життя Франції. Головними його темами стають - світ балету і скачок, і тепер лише в рідкісних випадках він виходить за їхні межі, звертаючись до життя паризької богеми, зображуючи модисток, прасувальниць і прачок [2, с. 45]. На відміну від своїх друзів-імпресіоністів Едгар Дега не схильний був перебільшувати значення етюду. Основною формою його живопису завжди була сюжетна композиція, в якій яскраво розкриваються характерні особливості творчої індивідуальності цього художника - природність і надзвичайна пильність художнього бачення, загострений інтерес до передачі руху, нещадна, майже безпристрасна аналітичність і одночасно глузлива, а часом і гірка іронія.
|
||||||||
|