МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок зварних швів, які кріплять стержні до фасонокВизначаємо зусилля, які передаються на перо і обушок кутника в залежності від типу кутника. · Для рівностороннього кутника: , ; · Для нерівностороннього кутника довшими полицями в сторони: , ; · Для нерівностороннього кутника коротшими полицями в сторони: , . Висоту шва на обушці приймаємо рівним товщині полиці кутника: , або на 2мм менше: . Максимальна висота шва: . Висоту шва на пері визначаємо в залежності від товщини полиці кутника: · При ; · При ; · При . Довжину швів розраховуємо за формулою: (91) Мінімальна довжина шва: ; ; Максимальна довжина шва: .
Верхній пояс: 3-9: ; ; ; ;. ; .
4-11, ; ; 5-12: ; ; ; .
6-14: ; ; 7-15 ; ; ; .
Нижній пояс: 1-10: ; ; ; ; ; .
1-13: ; ; ; ; ; .
1-16: ; ; ; ; ; .
Розкоси: 9-10: ; ; ; ; ; .
10-11: ; ; ; ; ; .
12-13: ; ; ; ; ; .
13-14: ; ; ; ; ; .
15-16: ; ; ; ; ; .
Стійки: 2-9: ; ; ; ; ; .
11-12, ; ; 14-15 : ; ; ; .
Таблиця 5. Розрахунок зварних швів, які кріплять стержні до фасонок
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|