Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЖАНРОВИЙ КОМПЛЕКС

Відчуття жанру пов’язано з певними ділянками змісту й можливими умовами існування музики. При цьому розпізнається жанр буквально з перших звуків твору – коли зміст ще ніяк не може бути виражений достатньо повно, а умови, в яких звучить музика, можуть зовсім і не виявитися ( наприклад, в запису на платівку або по радіо).

„Знак жанру” багатоскладовий, це комплекс музичних засобів. Вельми істотні відмінності між, наприклад, симфонічним „ Вальсом – фантазією ” М.Глінки, камерним вальсом cis-moll Ф.Шопена й вальсом „Амурські хвилі”, що виконується в парку духовим оркестром. Але всі три твори звучать в помірно швидкому темпі, в розмірі 3/4 , який підкреслено в акомпанементі обов’язковим гармонічним басом на першій долі такта, акордом на другій і тим самим акордом або його оберненням на третій. Ці властивості є сукупною ознакою вальса.

Взагалі, темп, тактовий розмір, фактурно-ритмічний фон акомпанементу – обов’язкові складові жанрового комплексу. Стійкі, такі, що багаторазово використовуються, і тому добре засвоєні масовим музичним слухом, жанрові комплекси дозволяють слухачам ясно відрізняти пісню й танець, марш і колискову тощо. Будучи виразником соціальної функції музики та її узагальненого змісту, жанр тим самим слугує важливим зв’язком музики з життям людини – в самих різних її планах.

Визначення жанрової основи музичного твору – обов’язковий етап його аналізу.

ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ ХОРЕОГРАФОМ




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЖАНРОВА КЛАСИФІКАЦІЯ | МУЗИКА -- ЗМІСТОВНА ОСНОВА ТАНЦЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.